na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2010
Sezon 2010
+
--
1.
Sao Paulo Street
2.
St.Petersburg
3.
Barber Circuit
4.
Long Beach
5.
Kansas City
6.
Indianapolis
7.
Fort Worth
8.
Newton
9.
Watkins Glen
10.
Toronto
11.
Edmonton
12.
Lexington
13.
Sonoma
14.
Chicagoland
15.
Sparta
16.
Motegi
17.
Homestead
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Newton
8. Newton
KWALIFIKACJE
Newton, Iowa
Długość: 1438 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Will Power
Verizon Penske
1 : 10.9925
min
AUS
2.
Scott Dixon
Target Chip Ganassi
1 : 10.9945
min
NZ
3.
Marco Andretti
Andretti Autosport
1 : 11.1230
min
USA
4.
Helio Castroneves
Team Penske
1 : 11.1706
min
BR
5.
Dario Franchitti
Target Chip Ganassi
1 : 11.1805
min
GB
6.
Alex Tagliani
FAZZT Race Team
1 : 11.1835
min
CDN
7.
Takuma Sato
KV Racing
1 : 11.2541
min
J
8.
Ryan Briscoe
Team Penske
1 : 11.2541
min
AUS
9.
Danica Patrick
Andretti Autosport
1 : 11.4863
min
USA
10.
Dan Wheldon
Panther Racing
1 : 11.5591
min
GB
11.
Justin Wilson
Dreyer & Reinbold
1 : 11.5696
min
GB
12.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 11.6531
min
USA
13.
Vitor Meira
Foyt Enterprises
1 : 11.6733
min
BR
14.
Alex Lloyd
Dale Coyne
1 : 11.7727
min
USA
15.
Tony Kanaan
Andretti Autosport
1 : 11.8758
min
USA
16.
Mario Moraes
KV Racing
1 : 11.9300
min
BR
17.
Graham Rahal
Dreyer & Reinbold
1 : 12.1972
min
USA
18.
Sarah Fisher
Fisher Racing
1 : 12.2485
min
USA
19.
Ernesto Viso
KV Racing
1 : 12.2867
min
YV
20.
Simona de Silvestro
HVM Racing
1 : 12.3565
min
CH
21.
Raphael Matos
Luczo Dragon
1 : 12.3878
min
BR
22.
Bertrand Baguette
Conquest
1 : 12.6403
min
B
23.
Mario Romancini
Conquest
1 : 12.9647
min
BR
24.
Hideki Mutoh
Newman-Haas
1 : 14.2129
min
J
25.
Milka Duno
Dale Coyne
0 : 00.0000
min
YV
Will Power
NEWTON
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2010
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.