na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Istanbul
2.
Istanbul 2
3.
Catalunya
4.
Catalunya 2
5.
Valencia
6.
Valencia 2
7.
Silverstone
8.
Silverstone 2
9.
Nürburgring
10.
Nürburgring 2
11.
Hungaroring
12.
Hungaroring 2
13.
Spa
14.
Spa 2
15.
Monza
16.
Monza 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Valencia
6. Valencia
KWALIFIKACJE
Valencia, Walencja
Długość: 5419 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
James Calado
ART GrandPrix
0 : P8
min
GB
2.
Valtteri Bottas
ART GrandPrix
0 : P7
min
FIN
3.
Alexander Sims
Status
0 : P6
min
GB
4.
Dean Smith
Addax
0 : P5
min
USA
5.
Gabby Chaves
Addax
0 : P4
min
USA
6.
Mitch Evans
Arden
0 : P3
min
NZ
7.
Lewis Williamson
Arden
0 : P2
min
GB
8.
Adrian Quaife-Hobbs
Manor
0 : P1
min
GB
9.
Nick Yelloly
ATech
0 : P9
min
GB
10.
Leonardo Cordeiro
Carlin
0 : P10
min
BR
11.
Zoel Amberg
ATech
0 : P11
min
CH
12.
Conor Daly
Carlin
0 : P12
min
USA
13.
Vittorio Ghirelli
Jenzer
0 : P13
min
I
14.
Marlon Stockinger
ATech
0 : P14
min
CH
15.
Daniel Morad
Carlin
0 : P15
min
CDN
16.
Tamas Pal Kiss
Tech1
0 : P16
min
H
17.
Matias Laine
Manor
0 : P17
min
FIN
18.
Luciano Bachetta
Mucke
0 : P18
min
GB
19.
Rio Haryanto
Manor
0 : P19
min
RI
20.
Tom Dillmann
Addax
0 : P20
min
F
21.
Nigel Melker
Mucke
0 : P21
min
NL
22.
Aaro Vainio
Tech1
0 : P22
min
FIN
23.
Nico Müller
Jenzer
0 : P24
min
CH
24.
Michael Christensen
Mucke
0 : P25
min
DK
25.
Simon Trummer
Arden
0 : P29
min
CH
26.
Ivan Lukashevich
Status
0 : P27
min
RUS
27.
Antonio Felix da Costa
Status
0 : P28
min
P
28.
Thomas Hylkema
Tech1
0 : P26
min
NL
29.
Maxim Zimin
Jenzer
0 : P30
min
RUS
30.
Pedro Nunes
ART GrandPrix
0 : P23
min
BR
James Calado
VALENCIA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.