na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Istanbul
2.
Istanbul 2
3.
Catalunya
4.
Catalunya 2
5.
Valencia
6.
Valencia 2
7.
Silverstone
8.
Silverstone 2
9.
Nürburgring
10.
Nürburgring 2
11.
Hungaroring
12.
Hungaroring 2
13.
Spa
14.
Spa 2
15.
Monza
16.
Monza 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Hungaroring
12. Hungaroring
KWALIFIKACJE
Hungaroring, Budapeszt
Długość: 4381 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Nigel Melker
Mucke
0 : P8
min
NL
2.
Tom Dillmann
Addax
0 : P7
min
F
3.
Lewis Williamson
Arden
0 : P6
min
GB
4.
Aaro Vainio
Tech1
0 : P5
min
FIN
5.
Nico Müller
Jenzer
0 : P4
min
CH
6.
Adrian Quaife-Hobbs
Manor
0 : P3
min
GB
7.
Michael Christensen
Mucke
0 : P2
min
DK
8.
Valtteri Bottas
ART GrandPrix
0 : P1
min
FIN
9.
Rio Haryanto
Manor
0 : P9
min
RI
10.
Tamas Pal Kiss
Tech1
0 : P10
min
H
11.
Antonio Felix da Costa
Status
0 : P11
min
P
12.
Marlon Stockinger
ATech
0 : P12
min
CH
13.
Conor Daly
Carlin
0 : P13
min
USA
14.
Matias Laine
Manor
0 : P14
min
FIN
15.
Zoel Amberg
ATech
0 : P15
min
CH
16.
Simon Trummer
Arden
0 : P16
min
CH
17.
Luciano Bachetta
Mucke
0 : P17
min
GB
18.
Pedro Nunes
ART GrandPrix
0 : P18
min
BR
19.
Maxim Zimin
Jenzer
0 : P19
min
RUS
20.
Leonardo Cordeiro
Carlin
0 : P20
min
BR
21.
Nick Yelloly
ATech
0 : P21
min
GB
22.
Vittorio Ghirelli
Jenzer
0 : P22
min
I
23.
Gabby Chaves
Addax
0 : P23
min
USA
24.
Dean Smith
Addax
0 : P24
min
USA
25.
James Calado
ART GrandPrix
0 : P25
min
GB
26.
Callum MacLeod
Carlin
0 : P26
min
GB
27.
Thomas Hylkema
Tech1
0 : P27
min
NL
28.
Ivan Lukashevich
Status
0 : P28
min
RUS
29.
Mitch Evans
Arden
0 : P29
min
NZ
30.
Alexander Sims
Status
0 : P30
min
GB
Nigel Melker
HUNGARORING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.