na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Istanbul
2.
Istanbul 2
3.
Catalunya
4.
Catalunya 2
5.
Valencia
6.
Valencia 2
7.
Silverstone
8.
Silverstone 2
9.
Nürburgring
10.
Nürburgring 2
11.
Hungaroring
12.
Hungaroring 2
13.
Spa
14.
Spa 2
15.
Monza
16.
Monza 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Istanbul
2. Istanbul
KWALIFIKACJE
Istanbul, Istanbul
Długość: 5333 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Alexander Sims
Status
0 : P8
min
GB
2.
Michael Christensen
Mucke
0 : P7
min
DK
3.
Mitch Evans
Arden
0 : P6
min
NZ
4.
Antonio Felix da Costa
Status
0 : P5
min
P
5.
Valtteri Bottas
ART GrandPrix
0 : P4
min
FIN
6.
Tom Dillmann
Carlin
0 : P3
min
F
7.
Andrea Caldarelli
Tech1
0 : P2
min
I
8.
Nigel Melker
Mucke
0 : P1
min
NL
9.
Dean Smith
Addax
0 : P9
min
USA
10.
Gabby Chaves
Addax
0 : P10
min
USA
11.
Nico Müller
Jenzer
0 : P11
min
CH
12.
Zoel Amberg
ATech
0 : P12
min
CH
13.
Nick Yelloly
ATech
0 : P13
min
GB
14.
Ivan Lukashevich
Status
0 : P14
min
RUS
15.
Aaro Vainio
Tech1
0 : P15
min
FIN
16.
Tamas Pal Kiss
Tech1
0 : P16
min
H
17.
James Calado
ART GrandPrix
0 : P17
min
GB
18.
Matias Laine
Manor
0 : P18
min
FIN
19.
Simon Trummer
Arden
0 : P19
min
CH
20.
Dominic Storey
Addax
0 : P20
min
NZ
21.
Conor Daly
Carlin
0 : P21
min
USA
22.
Pedro Nunes
ART GrandPrix
0 : P22
min
BR
23.
Maxim Zimin
Jenzer
0 : P23
min
RUS
24.
Adrian Quaife-Hobbs
Manor
0 : P24
min
GB
25.
Vittorio Ghirelli
Jenzer
0 : P25
min
I
26.
Rio Haryanto
Manor
0 : P26
min
RI
27.
Luciano Bachetta
Mucke
0 : P27
min
GB
28.
Leonardo Cordeiro
Carlin
0 : P28
min
BR
29.
Lewis Williamson
Arden
0 : P29
min
GB
30.
Marlon Stockinger
ATech
0 : P30
min
CH
Alexander Sims
ISTANBUL
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.