na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Istanbul
2.
Istanbul 2
3.
Catalunya
4.
Catalunya 2
5.
Valencia
6.
Valencia 2
7.
Silverstone
8.
Silverstone 2
9.
Nürburgring
10.
Nürburgring 2
11.
Hungaroring
12.
Hungaroring 2
13.
Spa
14.
Spa 2
15.
Monza
16.
Monza 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Catalunya
4. Catalunya
KWALIFIKACJE
Catalunya, Barcelona
Długość: 4655 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Tamas Pal Kiss
Tech1
1 : P8
min
H
2.
Dean Smith
Addax
1 : P7
min
USA
3.
Nigel Melker
Mucke
1 : P6
min
NL
4.
Nico Müller
Jenzer
1 : P5
min
CH
5.
Andrea Caldarelli
Tech1
1 : P4
min
I
6.
Aaro Vainio
Tech1
1 : P3
min
FIN
7.
James Calado
ART GrandPrix
1 : P2
min
GB
8.
Mitch Evans
Arden
1 : P1
min
NZ
9.
Vittorio Ghirelli
Jenzer
1 : P9
min
I
10.
Valtteri Bottas
ART GrandPrix
1 : P10
min
FIN
11.
Adrian Quaife-Hobbs
Manor
1 : P11
min
GB
12.
Antonio Felix da Costa
Status
1 : P12
min
P
13.
Gabby Chaves
Addax
1 : P13
min
USA
14.
Lewis Williamson
Arden
1 : P14
min
GB
15.
Pedro Nunes
ART GrandPrix
1 : P15
min
BR
16.
Zoel Amberg
ATech
1 : P16
min
CH
17.
Ivan Lukashevich
Status
1 : P17
min
RUS
18.
Michael Christensen
Mucke
1 : P18
min
DK
19.
Matias Laine
Manor
1 : P19
min
FIN
20.
Rio Haryanto
Manor
1 : P20
min
RI
21.
Conor Daly
Carlin
1 : P21
min
USA
22.
Luciano Bachetta
Mucke
1 : P22
min
GB
23.
Leonardo Cordeiro
Carlin
1 : P23
min
BR
24.
Daniel Morad
Carlin
1 : P24
min
CDN
25.
Nick Yelloly
ATech
1 : P25
min
GB
26.
Marlon Stockinger
ATech
1 : P26
min
CH
27.
Simon Trummer
Arden
1 : P27
min
CH
28.
Dominic Storey
Addax
1 : P28
min
NZ
29.
Alexander Sims
Status
1 : P29
min
GB
30.
Maxim Zimin
Jenzer
1 : P30
min
RUS
Tamas Pal Kiss
CATALUNYA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.