na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2010
Sezon 2010
+
--
1.
Catalunya
2.
Catalunya 2
3.
Istanbul
4.
Istanbul 2
5.
Valencia
6.
Valencia 2
7.
Silverstone
8.
Silverstone 2
9.
Hockenheim
10.
Hockenheim 2
11.
Hungaroring
12.
Hungaroring 2
13.
Spa
14.
Spa 2
15.
Monza
16.
Monza 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Valencia
6. Valencia
KWALIFIKACJE
Valencia, Walencja
Długość: 5419 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
James Jakes
Manor
0 : P8
min
GB
2.
Nico Müller
Jenzer
0 : P7
min
CH
3.
Rio Haryanto
Manor
0 : P6
min
RI
4.
Miki Monras
Arden
0 : P5
min
E
5.
Jean Eric Vergne
Tech1
0 : P4
min
F
6.
Roberto Merhi
ATech
0 : P3
min
E
7.
Robert Wickens
Status
0 : P2
min
CDN
8.
Esteban Gutiérrez
ART GrandPrix
0 : P1
min
MEX
9.
Tobias Hegewald
Mucke
0 : P9
min
D
10.
Stefano Coletti
Tech1
0 : P10
min
I
11.
Pal Varhaug
Jenzer
0 : P11
min
N
12.
Adrian Quaife-Hobbs
Manor
0 : P12
min
GB
13.
Simon Trummer
Jenzer
0 : P13
min
CH
14.
Pablo Sánchez López
Addax
0 : P14
min
MEX
15.
Pedro Nunes
ART GrandPrix
0 : P15
min
BR
16.
Ivan Lukashevich
Status
0 : P16
min
RUS
17.
Dean Smith
Carlin
0 : P17
min
USA
18.
Mirko Bortolotti
Addax
0 : P18
min
I
19.
Daniel Morad
Status
0 : P19
min
CDN
20.
Vittorio Ghirelli
ATech
0 : P20
min
I
21.
Luca Foresti
Carlin
0 : P21
min
BR
22.
Michael Christensen
Arden
0 : P22
min
DK
23.
Nigel Melker
Mucke
0 : P23
min
NL
24.
Felipe Guimaraes
Addax
0 : P24
min
BR
25.
Doru Sechelariu
Tech1
0 : P25
min
ROM
26.
Oliver Oakes
ATech
0 : P26
min
GB
27.
Alexander Rossi
ART GrandPrix
0 : P27
min
USA
28.
Josef Newgarden
Carlin
0 : P28
min
USA
29.
Leonardo Cordeiro
Arden
0 : P29
min
BR
30.
Renger van der Zande
Mucke
0 : P30
min
NL
James Jakes
VALENCIA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2010
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.