na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2010
Sezon 2010
+
--
1.
Catalunya
2.
Catalunya 2
3.
Istanbul
4.
Istanbul 2
5.
Valencia
6.
Valencia 2
7.
Silverstone
8.
Silverstone 2
9.
Hockenheim
10.
Hockenheim 2
11.
Hungaroring
12.
Hungaroring 2
13.
Spa
14.
Spa 2
15.
Monza
16.
Monza 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Hungaroring
12. Hungaroring
KWALIFIKACJE
Hungaroring, Budapeszt
Długość: 4381 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Alexander Rossi
ART GrandPrix
0 : P8
min
USA
2.
Josef Newgarden
Carlin
0 : P7
min
USA
3.
Antonio Felix da Costa
Carlin
0 : P6
min
P
4.
Dean Smith
Carlin
0 : P5
min
USA
5.
Robert Wickens
Status
0 : P4
min
CDN
6.
Stefano Coletti
Tech1
0 : P3
min
I
7.
Esteban Gutiérrez
ART GrandPrix
0 : P2
min
MEX
8.
Nico Müller
Jenzer
0 : P1
min
CH
9.
Renger van der Zande
Mucke
0 : P9
min
NL
10.
Michael Christensen
Arden
0 : P10
min
DK
11.
Mirko Bortolotti
Addax
0 : P11
min
I
12.
Adrian Quaife-Hobbs
Manor
0 : P12
min
GB
13.
Felipe Guimaraes
Addax
0 : P13
min
BR
14.
Doru Sechelariu
Tech1
0 : P14
min
ROM
15.
Tobias Hegewald
Mucke
0 : P15
min
D
16.
Oliver Oakes
ATech
0 : P16
min
GB
17.
Pal Varhaug
Jenzer
0 : P17
min
N
18.
Adrian Tambay
Manor
0 : P18
min
F
19.
Pedro Nunes
ART GrandPrix
0 : P19
min
BR
20.
Rio Haryanto
Manor
0 : P20
min
RI
21.
Daniel Morad
Status
0 : P21
min
CDN
22.
Leonardo Cordeiro
Arden
0 : P22
min
BR
23.
Nigel Melker
Mucke
0 : P23
min
NL
24.
Vittorio Ghirelli
ATech
0 : P24
min
I
25.
Ivan Lukashevich
Status
0 : P25
min
RUS
26.
Pablo Sánchez López
Addax
0 : P26
min
MEX
27.
Marco Barba
Jenzer
0 : P27
min
E
28.
Roberto Merhi
ATech
0 : P28
min
E
29.
Miki Monras
Arden
0 : P29
min
E
Alexander Rossi
HUNGARORING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2010
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.