na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
F3 Open
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon
2009
Sezon 2009
+
--
1.
Catalunya
2.
Catalunya 2
3.
Monte Carlo
4.
Monte Carlo 2
5.
Istanbul
6.
Istanbul 2
7.
Silverstone
8.
Silverstone 2
9.
Nürburgring
10.
Nürburgring 2
11.
Hungaroring
12.
Hungaroring 2
13.
Valencia
14.
Valencia 2
15.
Spa
16.
Spa 2
17.
Monza
18.
Monza 2
19.
Portimao
20.
Portimao 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Monte Carlo
4. Monte Carlo
KWALIFIKACJE
Monte Carlo, Monte Carlo
Długość: 3340 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Pastor Maldonado
ART GrandPrix
0 : P1
min
YV
2.
Karun Chandhok
Ocean RT
0 : P2
min
IND
3.
Jerome D'Ambrosio
DAMS
0 : P3
min
B
4.
Nico Hülkenberg
ART GrandPrix
0 : P4
min
D
5.
Lucas Di Grassi
Racing Engineering
0 : P5
min
BR
6.
Andreas Zuber
FMS International
0 : P6
min
A
7.
Vitaly Petrov
Campos GrandPrix
0 : P7
min
RUS
8.
Romain Grosjean
Campos GrandPrix
0 : P8
min
F
9.
Davide Rigon
Trident Racing
0 : P9
min
I
10.
Javier Villa
SuperNova Int
0 : P10
min
E
11.
Roldan Rodriguez
Piquet Sport
0 : P11
min
E
12.
Sergio Perez
Arden
0 : P12
min
MEX
13.
Luiz Razia
FMS International
0 : P13
min
BR
14.
Giacomo Ricci
DPR
0 : P14
min
I
15.
Davide Valsecchi
Durango
0 : P15
min
I
16.
Michael Herck
DPR
0 : P16
min
RO
17.
Giedo van der Garde
iSport International
0 : P17
min
NL
18.
Alvaro Parente
Ocean RT
0 : P18
min
P
19.
Edoardo Mortara
Arden
0 : P19
min
I
20.
Luca Filippi
SuperNova Int
0 : P20
min
I
21.
Kamui Kobayashi
DAMS
0 : P21
min
J
22.
Dani Clos
Racing Engineering
0 : P22
min
E
23.
Diego Nunes
iSport International
0 : P23
min
BR
24.
Alberto Valerio
Piquet Sport
0 : P24
min
BR
25.
Nelson Panciatici
Durango
0 : P25
min
F
Pastor Maldonado
MONTE CARLO
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2009
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.