na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
F3 Open
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon
2009
Sezon 2009
+
--
1.
Catalunya
2.
Catalunya 2
3.
Monte Carlo
4.
Monte Carlo 2
5.
Istanbul
6.
Istanbul 2
7.
Silverstone
8.
Silverstone 2
9.
Nürburgring
10.
Nürburgring 2
11.
Hungaroring
12.
Hungaroring 2
13.
Valencia
14.
Valencia 2
15.
Spa
16.
Spa 2
17.
Monza
18.
Monza 2
19.
Portimao
20.
Portimao 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Portimao
19. Portimao
KWALIFIKACJE
Portimao, Algarve
Długość: 4692 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Vitaly Petrov
Campos GrandPrix
1 : 30.819
min
RUS
2.
Dani Clos
Racing Engineering
1 : 30.859
min
E
3.
Nico Hülkenberg
ART GrandPrix
1 : 30.884
min
D
4.
Lucas Di Grassi
Racing Engineering
1 : 31.067
min
BR
5.
Davide Valsecchi
Campos GrandPrix
1 : 31.129
min
I
6.
Roldan Rodriguez
Piquet Sport
1 : 31.389
min
E
7.
Alberto Valerio
Piquet Sport
1 : 31.418
min
BR
8.
Pastor Maldonado
ART GrandPrix
1 : 31.449
min
YV
9.
Giedo van der Garde
iSport International
1 : 31.532
min
NL
10.
Diego Nunes
iSport International
1 : 31.569
min
BR
11.
Jerome D'Ambrosio
DAMS
1 : 31.601
min
B
12.
Andreas Zuber
Coloni
1 : 31.673
min
A
13.
Luca Filippi
SuperNova Int
1 : 31.764
min
I
14.
Javier Villa
SuperNova Int
1 : 31.812
min
E
15.
Sergio Perez
Arden
1 : 31.886
min
MEX
16.
Luiz Razia
Coloni
1 : 32.140
min
BR
17.
Davide Rigon
Trident Racing
1 : 32.165
min
I
18.
Kamui Kobayashi
DAMS
1 : 32.183
min
J
19.
Michael Herck
DPR
1 : 32.376
min
RO
20.
Edoardo Mortara
Arden
1 : 32.807
min
I
21.
Karun Chandhok
Ocean RT
1 : 32.765
min
IND
22.
Johnny Cecotto Jr
DPR
1 : 32.807
min
YV
23.
Ricardo Teixeira
Trident Racing
1 : 34.083
min
P
24.
Alvaro Parente
Ocean RT
0 : 00.000
min
P
Vitaly Petrov
PORTIMAO
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2009
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.