na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
F3 Open
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon
2009
Sezon 2009
+
--
1.
Catalunya
2.
Catalunya 2
3.
Monte Carlo
4.
Monte Carlo 2
5.
Istanbul
6.
Istanbul 2
7.
Silverstone
8.
Silverstone 2
9.
Nürburgring
10.
Nürburgring 2
11.
Hungaroring
12.
Hungaroring 2
13.
Valencia
14.
Valencia 2
15.
Spa
16.
Spa 2
17.
Monza
18.
Monza 2
19.
Portimao
20.
Portimao 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Monza
17. Monza
KWALIFIKACJE
Monza, Monza
Długość: 5793 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Vitaly Petrov
Campos GrandPrix
1 : 30.007
min
RUS
2.
Giedo van der Garde
iSport International
1 : 30.398
min
NL
3.
Nico Hülkenberg
ART GrandPrix
1 : 30.436
min
D
4.
Sergio Perez
Arden
1 : 30.460
min
MEX
5.
Pastor Maldonado
ART GrandPrix
1 : 30.596
min
YV
6.
Roldan Rodriguez
Piquet Sport
1 : 30.634
min
E
7.
Diego Nunes
iSport International
1 : 30.729
min
BR
8.
Davide Valsecchi
Campos GrandPrix
1 : 30.768
min
I
9.
Andreas Zuber
Coloni
1 : 30.803
min
A
10.
Javier Villa
SuperNova Int
1 : 30.831
min
E
11.
Alberto Valerio
Piquet Sport
1 : 30.911
min
BR
12.
Davide Rigon
Trident Racing
1 : 30.922
min
I
13.
Luca Filippi
SuperNova Int
1 : 31.024
min
I
14.
Johnny Cecotto Jr
DPR
1 : 31.080
min
YV
15.
Lucas Di Grassi
Racing Engineering
1 : 30.504
min
BR
16.
Luiz Razia
Coloni
1 : 31.112
min
BR
17.
Alvaro Parente
Ocean RT
1 : 31.160
min
P
18.
Kamui Kobayashi
DAMS
1 : 31.303
min
J
19.
Karun Chandhok
Ocean RT
1 : 31.325
min
IND
20.
Michael Herck
DPR
1 : 31.347
min
RO
21.
Jerome D'Ambrosio
DAMS
1 : 31.455
min
B
22.
Edoardo Mortara
Arden
1 : 31.887
min
I
23.
Ricardo Teixeira
Trident Racing
1 : 32.640
min
P
24.
Dani Clos
Racing Engineering
1 : 31.021
min
E
Vitaly Petrov
MONZA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2009
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.