na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2012
Sezon 2012
+
--
1.
Aragon
2.
Aragon 2
3.
Monte Carlo
4.
Spa
5.
Spa 2
6.
Nürburgring
7.
Nürburgring 2
8.
Moscow
9.
Moscow 2
10.
Silverstone
11.
Silverstone 2
12.
Hungaroring
13.
Hungaroring 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Catalunya
17.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Nürburgring
7. Nürburgring
KWALIFIKACJE
Nürburgring, Nürburg
Długość: 5148 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Robin Frijns
Fortec
1 : 39.991
min
NL
2.
Marco Sorensen
Gravity-Charouz
1 : 40.101
min
DK
3.
Jules Bianchi
Tech1
1 : 40.115
min
F
4.
Arthur Pic
DAMS
1 : 40.417
min
F
5.
Cesar Ramos
Gravity-Charouz
1 : 40.441
min
BR
6.
Kevin Magnussen
Carlin
1 : 40.487
min
DK
7.
Sam Bird
ISR
1 : 40.513
min
GB
8.
André Negrao
Draco Racing
1 : 40.782
min
BR
9.
Mikhail Aleshin
RFR
1 : 40.795
min
RUS
10.
Walter Grubmuller
P1 Motorsport
1 : 40.873
min
A
11.
Jake Rosenzweig
ISR
1 : 40.975
min
USA
12.
Nico Müller
Draco Racing
1 : 41.021
min
CH
13.
Kevin Korjus
Tech1
1 : 41.091
min
EST
14.
Nick Yelloly
Comtec
1 : 41.112
min
GB
15.
Carlos Huertas
Fortec
1 : 41.116
min
CO
16.
Alexander Rossi
Arden
1 : 41.196
min
USA
17.
Anton Nebylitskiy
RFR
1 : 41.393
min
RUS
18.
Will Stevens
Carlin
1 : 41.475
min
GB
19.
Antonio Felix da Costa
Arden
1 : 41.585
min
P
20.
Daniil Move
P1 Motorsport
1 : 42.042
min
RUS
21.
Vittorio Ghirelli
Comtec
1 : 42.248
min
I
22.
Giovanni Venturini
BVM Target
1 : 42.392
min
I
23.
Nikolay Martsenko
BVM Target
1 : 42.410
min
RUS
24.
Yann Cunha
Pons Racing
1 : 42.468
min
BR
25.
Zoel Amberg
Pons Racing
1 : 43.726
min
CH
26.
Luca Foresti
DAMS
1 : 51.469
min
BR
Robin Frijns
NüRBURGRING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2012
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.