na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2012
Sezon 2012
+
--
1.
Aragon
2.
Aragon 2
3.
Monte Carlo
4.
Spa
5.
Spa 2
6.
Nürburgring
7.
Nürburgring 2
8.
Moscow
9.
Moscow 2
10.
Silverstone
11.
Silverstone 2
12.
Hungaroring
13.
Hungaroring 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Catalunya
17.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Nürburgring
6. Nürburgring
KWALIFIKACJE
Nürburgring, Nürburg
Długość: 5148 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Jules Bianchi
Tech1
1 : 40.537
min
F
2.
Robin Frijns
Fortec
1 : 40.915
min
NL
3.
Arthur Pic
DAMS
1 : 41.437
min
F
4.
Nico Müller
Draco Racing
1 : 41.555
min
CH
5.
Walter Grubmuller
P1 Motorsport
1 : 41.579
min
A
6.
Kevin Magnussen
Carlin
1 : 41.592
min
DK
7.
Marco Sorensen
Gravity-Charouz
1 : 41.607
min
DK
8.
Sam Bird
ISR
1 : 41.608
min
GB
9.
Cesar Ramos
Gravity-Charouz
1 : 41.612
min
BR
10.
Jake Rosenzweig
ISR
1 : 41.785
min
USA
11.
Antonio Felix da Costa
Arden
1 : 41.852
min
P
12.
Carlos Huertas
Fortec
1 : 41.869
min
CO
13.
André Negrao
Draco Racing
1 : 41.890
min
BR
14.
Will Stevens
Carlin
1 : 41.892
min
GB
15.
Kevin Korjus
Tech1
1 : 42.097
min
EST
16.
Luca Foresti
DAMS
1 : 42.136
min
BR
17.
Anton Nebylitskiy
RFR
1 : 42.261
min
RUS
18.
Mikhail Aleshin
RFR
1 : 42.395
min
RUS
19.
Zoel Amberg
Pons Racing
1 : 42.406
min
CH
20.
Alexander Rossi
Arden
1 : 42.477
min
USA
21.
Nick Yelloly
Comtec
1 : 42.645
min
GB
22.
Daniil Move
P1 Motorsport
1 : 42.750
min
RUS
23.
Nikolay Martsenko
BVM Target
1 : 43.092
min
RUS
24.
Yann Cunha
Pons Racing
1 : 43.185
min
BR
25.
Giovanni Venturini
BVM Target
1 : 43.336
min
I
26.
Vittorio Ghirelli
Comtec
1 : 43.492
min
I
Jules Bianchi
NüRBURGRING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2012
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.