na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2012
Sezon 2012
+
--
1.
Aragon
2.
Aragon 2
3.
Monte Carlo
4.
Spa
5.
Spa 2
6.
Nürburgring
7.
Nürburgring 2
8.
Moscow
9.
Moscow 2
10.
Silverstone
11.
Silverstone 2
12.
Hungaroring
13.
Hungaroring 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Catalunya
17.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Silverstone
10. Silverstone
KWALIFIKACJE
Silverstone, Northampton
Długość: 5900 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Kevin Magnussen
Carlin
1 : 57.260
min
DK
2.
Robin Frijns
Fortec
1 : 57.298
min
NL
3.
Alexander Rossi
Arden
1 : 57.571
min
USA
4.
Jules Bianchi
Tech1
1 : 57.632
min
F
5.
André Negrao
Draco Racing
1 : 57.907
min
BR
6.
Nico Müller
Draco Racing
1 : 58.045
min
CH
7.
Arthur Pic
DAMS
1 : 58.060
min
F
8.
Mikhail Aleshin
RFR
1 : 58.069
min
RUS
9.
Marco Sorensen
Gravity-Charouz
1 : 58.196
min
DK
10.
Sam Bird
ISR
1 : 58.232
min
GB
11.
Jake Rosenzweig
ISR
1 : 58.308
min
USA
12.
Kevin Korjus
Tech1
1 : 58.439
min
EST
13.
Antonio Felix da Costa
Arden
1 : 58.511
min
P
14.
Nigel Melker
Gravity-Charouz
1 : 58.796
min
NL
15.
Will Stevens
Carlin
1 : 58.860
min
GB
16.
Luca Foresti
DAMS
1 : 58.944
min
BR
17.
Nick Yelloly
Comtec
1 : 59.053
min
GB
18.
Vittorio Ghirelli
Comtec
1 : 59.414
min
I
19.
Carlos Huertas
Fortec
1 : 59.671
min
CO
20.
Daniil Move
P1 Motorsport
1 : 59.769
min
RUS
21.
Zoel Amberg
Pons Racing
1 : 59.822
min
CH
22.
Anton Nebylitskiy
RFR
1 : 59.926
min
RUS
23.
Nikolay Martsenko
BVM Target
2 : 00.495
min
RUS
24.
Yann Cunha
Pons Racing
2 : 00.500
min
BR
25.
Walter Grubmuller
P1 Motorsport
2 : 01.072
min
A
26.
Daniel Zampieri
BVM Target
2 : 01.108
min
I
Kevin Magnussen
SILVERSTONE
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2012
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.