na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2012
Sezon 2012
+
--
1.
Aragon
2.
Aragon 2
3.
Monte Carlo
4.
Spa
5.
Spa 2
6.
Nürburgring
7.
Nürburgring 2
8.
Moscow
9.
Moscow 2
10.
Silverstone
11.
Silverstone 2
12.
Hungaroring
13.
Hungaroring 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Catalunya
17.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Monte Carlo
3. Monte Carlo
KWALIFIKACJE
Monte Carlo, Monte Carlo
Długość: 3340 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Sam Bird
ISR
1 : 22.163
min
GB
2.
Alexander Rossi
Arden
1 : 22.863
min
USA
3.
Jules Bianchi
Tech1
1 : 23.163
min
F
4.
Kevin Magnussen
Carlin
1 : 22.875
min
DK
5.
Robin Frijns
Fortec
1 : 23.209
min
NL
6.
Nico Müller
Draco Racing
1 : 23.032
min
CH
7.
Kevin Korjus
Tech1
1 : 23.507
min
EST
8.
Nick Yelloly
Comtec
1 : 23.790
min
GB
9.
Marco Sorensen
Gravity-Charouz
1 : 23.552
min
DK
10.
Walter Grubmuller
P1 Motorsport
1 : 23.846
min
A
11.
Mikhail Aleshin
RFR
1 : 23.759
min
RUS
12.
Carlos Huertas
Fortec
1 : 23.865
min
CO
13.
Jake Rosenzweig
ISR
1 : 24.083
min
USA
14.
Will Stevens
Carlin
1 : 23.938
min
GB
15.
Richie Stanaway
Gravity-Charouz
1 : 24.546
min
NZ
16.
Luca Foresti
DAMS
1 : 24.000
min
BR
17.
Arthur Pic
DAMS
1 : 24.559
min
F
18.
Anton Nebylitskiy
RFR
1 : 24.089
min
RUS
19.
Vittorio Ghirelli
Comtec
1 : 26.112
min
I
20.
André Negrao
Draco Racing
1 : 24.149
min
BR
21.
Giovanni Venturini
BVM Target
1 : 26.921
min
I
22.
Zoel Amberg
Pons Racing
1 : 24.228
min
CH
23.
Yann Cunha
Pons Racing
1 : 27.169
min
BR
24.
Lewis Williamson
Arden
1 : 24.878
min
GB
25.
Daniil Move
P1 Motorsport
1 : 25.990
min
RUS
26.
Nikolay Martsenko
BVM Target
1 : 29.946
min
RUS
Sam Bird
MONTE CARLO
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2012
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.