na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2012
Sezon 2012
+
--
1.
Aragon
2.
Aragon 2
3.
Monte Carlo
4.
Spa
5.
Spa 2
6.
Nürburgring
7.
Nürburgring 2
8.
Moscow
9.
Moscow 2
10.
Silverstone
11.
Silverstone 2
12.
Hungaroring
13.
Hungaroring 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Catalunya
17.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Silverstone
11. Silverstone
KWALIFIKACJE
Silverstone, Northampton
Długość: 5900 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Jules Bianchi
Tech1
1 : 42.638
min
F
2.
Marco Sorensen
Gravity-Charouz
1 : 42.745
min
DK
3.
Robin Frijns
Fortec
1 : 42.748
min
NL
4.
Nico Müller
Draco Racing
1 : 42.837
min
CH
5.
Sam Bird
ISR
1 : 42.975
min
GB
6.
Arthur Pic
DAMS
1 : 43.200
min
F
7.
Mikhail Aleshin
RFR
1 : 43.217
min
RUS
8.
Will Stevens
Carlin
1 : 43.474
min
GB
9.
Antonio Felix da Costa
Arden
1 : 43.666
min
P
10.
Walter Grubmuller
P1 Motorsport
1 : 43.810
min
A
11.
Vittorio Ghirelli
Comtec
1 : 43.814
min
I
12.
Carlos Huertas
Fortec
1 : 43.851
min
CO
13.
Kevin Korjus
Tech1
1 : 43.864
min
EST
14.
Nikolay Martsenko
BVM Target
1 : 43.966
min
RUS
15.
Luca Foresti
DAMS
1 : 43.996
min
BR
16.
Nick Yelloly
Comtec
1 : 44.071
min
GB
17.
Kevin Magnussen
Carlin
1 : 44.084
min
DK
18.
Nigel Melker
Gravity-Charouz
1 : 44.093
min
NL
19.
André Negrao
Draco Racing
1 : 44.103
min
BR
20.
Daniil Move
P1 Motorsport
1 : 44.503
min
RUS
21.
Zoel Amberg
Pons Racing
1 : 44.695
min
CH
22.
Jake Rosenzweig
ISR
1 : 44.934
min
USA
23.
Daniel Zampieri
BVM Target
1 : 45.962
min
I
24.
Yann Cunha
Pons Racing
1 : 46.228
min
BR
25.
Alexander Rossi
Arden
0 : 00.000
min
USA
26.
Anton Nebylitskiy
RFR
0 : 00.000
min
RUS
Jules Bianchi
SILVERSTONE
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2012
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.