na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon 2018
Sezon 2018
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Phoenix
3.
Long Beach
4.
Barber Circuit
5.
Indianapolis
6.
Indianapolis
7.
Detroit
8.
Detroit 2
9.
Fort Worth
10.
Elkhart Lake
11.
Newton
12.
Toronto
13.
Lexington
14.
Pocono
15.
Gateway
16.
Portland
17.
Sonoma
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Marco Andretti
18
9
Herta Autosport
20
12
Herta Autosport
20
6
Herta Autosport
7
10
Herta Autosport
14
13
Herta Autosport
12
12
Herta Autosport
1
4
Herta Autosport
12
9
Herta Autosport
11
14
Herta Autosport
15
11
Herta Autosport
19
16
Herta Autosport
14
10
Herta Autosport
13
11
Herta Autosport
11
7
Herta Autosport
10
14
Herta Autosport
9
-
Herta Autosport
4
5
Herta Autosport
USA
Sezon 2018
Stats
|
Kariera
|
Wyniki
|
Sukcesy
|
Bio
ZESPÓŁ
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
2021
Herta Autosport
1
22
33
2020
Herta Autosport
14
1
176
20
2019
Herta Autosport
17
303
16
2018
Herta Autosport
17
1
392
9
2017
Andretti Autosport
17
388
12
2016
Andretti Autosport
16
339
16
2015
Andretti Autosport
16
2
429
9
2014
Andretti Autosport
18
2
463
9
2013
Andretti Autosport
19
2
2
484
5
2012
Andretti Autosport
15
1
1
278
16
2011
Andretti Autosport
18
1
2
337
8
2010
Andretti Autosport
17
3
392
8
2009
Andretti Green
17
380
8
2008
Andretti Green
18
1
4
363
7
2007
Andretti Green
17
2
350
11
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
- Ilość startów
- Ilość zwycięstw
- Liczba Pole Position
- Liczba miejsc na podium
- Liczba zdobytych punktów
- Pozycja w Mistrzostwach
- Pole Position
- Zwycięstwo
Tabelka pierwsza kolumna
Tabelka druga kolumna
- Pozycja startowa
- Pozycja na mecie
Inni kierowcy sezonu 2018:
.. |
Andretti
| Binder »
Irl PRZEGLĄD 2018
Irl WYŚCIGI 2018
Irl KIEROWCY 2018
Irl ZESPOŁY 2018
Irl KLASYFIKACJA 2018
TABELA WYNIKÓW 2018
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.