na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon 2012
Sezon 2012
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Barber Circuit
3.
Long Beach
4.
Sao Paulo Street
5.
Indianapolis
6.
Detroit
7.
Fort Worth
8.
Milwaukee
9.
Newton
10.
Toronto
11.
Edmonton
12.
Lexington
13.
Sonoma
14.
Baltimore
15.
Fontana
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Marco Andretti
7
14
Andretti Autosport
13
11
Andretti Autosport
21
-
Andretti Autosport
10
14
Andretti Autosport
4
-
Andretti Autosport
22
11
Andretti Autosport
8
17
Andretti Autosport
9
15
Andretti Autosport
3
2
Andretti Autosport
22
16
Andretti Autosport
15
14
Andretti Autosport
8
8
Andretti Autosport
14
-
Andretti Autosport
20
14
Andretti Autosport
1
8
Andretti Autosport
USA
Sezon 2012
Stats
|
Kariera
|
Wyniki
|
Sukcesy
|
Bio
ZESPÓŁ
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
2021
Herta Autosport
1
22
33
2020
Herta Autosport
14
1
176
20
2019
Herta Autosport
17
303
16
2018
Herta Autosport
17
1
392
9
2017
Andretti Autosport
17
388
12
2016
Andretti Autosport
16
339
16
2015
Andretti Autosport
16
2
429
9
2014
Andretti Autosport
18
2
463
9
2013
Andretti Autosport
19
2
2
484
5
2012
Andretti Autosport
15
1
1
278
16
2011
Andretti Autosport
18
1
2
337
8
2010
Andretti Autosport
17
3
392
8
2009
Andretti Green
17
380
8
2008
Andretti Green
18
1
4
363
7
2007
Andretti Green
17
2
350
11
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
- Ilość startów
- Ilość zwycięstw
- Liczba Pole Position
- Liczba miejsc na podium
- Liczba zdobytych punktów
- Pozycja w Mistrzostwach
- Pole Position
- Zwycięstwo
Tabelka pierwsza kolumna
Tabelka druga kolumna
- Pozycja startowa
- Pozycja na mecie
Inni kierowcy sezonu 2012:
« Alesi |
Andretti
| Barrichello »
Irl PRZEGLĄD 2012
Irl WYŚCIGI 2012
Irl KIEROWCY 2012
Irl ZESPOŁY 2012
Irl KLASYFIKACJA 2012
TABELA WYNIKÓW 2012
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.