na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
CART
Indy Racing League
Sezon 2007
Sezon 2007
+
--
1.
Homestead
2.
St.Petersburg
3.
Motegi
4.
Kansas City
5.
Indianapolis
6.
Milwaukee
7.
Fort Worth
8.
Newton
9.
Richmond
10.
Watkins Glen
11.
Nashville
12.
Lexington
13.
Brooklyn
14.
Sparta
15.
Sonoma
16.
Detroit
17.
Chicagoland
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Marco Andretti
5
-
Andretti Green
2
4
Andretti Green
10
-
Andretti Green
9
-
Andretti Green
9
-
Andretti Green
14
-
Andretti Green
12
-
Andretti Green
12
2
Andretti Green
14
12
Andretti Green
6
5
Andretti Green
8
5
Andretti Green
4
-
Andretti Green
13
2
Andretti Green
15
4
Andretti Green
8
-
Andretti Green
6
-
Andretti Green
10
-
Andretti Green
USA
Sezon 2007
Stats
|
Kariera
|
Wyniki
|
Sukcesy
|
Bio
ZESPÓŁ
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
2021
Herta Autosport
1
22
33
2020
Herta Autosport
14
1
176
20
2019
Herta Autosport
17
303
16
2018
Herta Autosport
17
1
392
9
2017
Andretti Autosport
17
388
12
2016
Andretti Autosport
16
339
16
2015
Andretti Autosport
16
2
429
9
2014
Andretti Autosport
18
2
463
9
2013
Andretti Autosport
19
2
2
484
5
2012
Andretti Autosport
15
1
1
278
16
2011
Andretti Autosport
18
1
2
337
8
2010
Andretti Autosport
17
3
392
8
2009
Andretti Green
17
380
8
2008
Andretti Green
18
1
4
363
7
2007
Andretti Green
17
2
350
11
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
- Ilość startów
- Ilość zwycięstw
- Liczba Pole Position
- Liczba miejsc na podium
- Liczba zdobytych punktów
- Pozycja w Mistrzostwach
- Pole Position
- Zwycięstwo
Tabelka pierwsza kolumna
Tabelka druga kolumna
- Pozycja startowa
- Pozycja na mecie
Inni kierowcy sezonu 2007:
« Andretti |
Andretti
| Andretti »
Irl PRZEGLĄD 2007
Irl WYŚCIGI 2007
Irl KIEROWCY 2007
Irl ZESPOŁY 2007
Irl KLASYFIKACJA 2007
TABELA WYNIKÓW 2007
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.