na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon 2009
Sezon 2009
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Long Beach
3.
Kansas City
4.
Indianapolis
5.
Milwaukee
6.
Fort Worth
7.
Newton
8.
Richmond
9.
Watkins Glen
10.
Toronto
11.
Edmonton
12.
Sparta
13.
Lexington
14.
Sonoma
15.
Chicagoland
16.
Motegi
17.
Homestead
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Marco Andretti
18
-
Andretti Green
19
6
Andretti Green
5
6
Andretti Green
8
-
Andretti Green
13
7
Andretti Green
8
4
Andretti Green
8
12
Andretti Green
16
7
Andretti Green
8
5
Andretti Green
17
8
Andretti Green
18
10
Andretti Green
6
10
Andretti Green
13
6
Andretti Green
4
14
Andretti Green
7
11
Andretti Green
14
7
Andretti Green
8
-
Andretti Green
USA
Sezon 2009
Stats
|
Kariera
|
Wyniki
|
Sukcesy
|
Bio
ZESPÓŁ
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
2021
Herta Autosport
1
22
33
2020
Herta Autosport
14
1
176
20
2019
Herta Autosport
17
303
16
2018
Herta Autosport
17
1
392
9
2017
Andretti Autosport
17
388
12
2016
Andretti Autosport
16
339
16
2015
Andretti Autosport
16
2
429
9
2014
Andretti Autosport
18
2
463
9
2013
Andretti Autosport
19
2
2
484
5
2012
Andretti Autosport
15
1
1
278
16
2011
Andretti Autosport
18
1
2
337
8
2010
Andretti Autosport
17
3
392
8
2009
Andretti Green
17
380
8
2008
Andretti Green
18
1
4
363
7
2007
Andretti Green
17
2
350
11
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
- Ilość startów
- Ilość zwycięstw
- Liczba Pole Position
- Liczba miejsc na podium
- Liczba zdobytych punktów
- Pozycja w Mistrzostwach
- Pole Position
- Zwycięstwo
Tabelka pierwsza kolumna
Tabelka druga kolumna
- Pozycja startowa
- Pozycja na mecie
Inni kierowcy sezonu 2009:
« Andretti |
Andretti
| Antinucci »
Irl PRZEGLĄD 2009
Irl WYŚCIGI 2009
Irl KIEROWCY 2009
Irl ZESPOŁY 2009
Irl KLASYFIKACJA 2009
TABELA WYNIKÓW 2009
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.