na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2012
Sezon 2012
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Barber Circuit
3.
Long Beach
4.
Sao Paulo Street
5.
Indianapolis
6.
Detroit
7.
Fort Worth
8.
Milwaukee
9.
Newton
10.
Toronto
11.
Edmonton
12.
Lexington
13.
Sonoma
14.
Baltimore
15.
Fontana
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Newton
9. Newton
KWALIFIKACJE
Newton, Iowa
Długość: 1438 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Dario Franchitti
Target Chip Ganassi
0 : 18.5640
min
GB
2.
Helio Castroneves
Team Penske
0 : 18.6129
min
BR
3.
Marco Andretti
Andretti Autosport
0 : 18.7369
min
USA
4.
James Hinchcliffe
Andretti Autosport
0 : 18.7634
min
CDN
5.
Ryan Briscoe
Team Penske
0 : 18.7834
min
AUS
6.
Will Power
Verizon Penske
0 : 18.8092
min
AUS
7.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
0 : 18.8254
min
USA
8.
Scott Dixon
Target Chip Ganassi
0 : 18.8739
min
NZ
9.
Alex Tagliani
Herta Autosport
0 : 18.0873
min
CDN
10.
Josef Newgarden
Fisher Racing
0 : 18.2286
min
USA
11.
Rubens Barrichello
KV Racing
0 : 18.1858
min
BR
12.
J.R. Hildebrand
Panther Racing
0 : 18.2401
min
USA
13.
Justin Wilson
Dale Coyne
0 : 18.2474
min
GB
14.
Charlie Kimball
Novo Nordisk Ganassi
0 : 18.3192
min
USA
15.
Oriol Servia
Dreyer & Reinbold
0 : 18.3001
min
E
16.
Katherine Legge
Dragon Racing
0 : 18.4414
min
GB
17.
Mike Conway
Foyt Enterprises
0 : 18.3820
min
GB
18.
James Jakes
Dale Coyne
0 : 18.4499
min
GB
19.
Tony Kanaan
KV Racing
0 : 17.9831
min
USA
20.
Graham Rahal
Service Central Ganassi
0 : 18.0215
min
USA
21.
Ed Carpenter
Carpenter Racing
0 : 18.4683
min
USA
22.
Simona de Silvestro
HVM Racing
0 : 18.5825
min
CH
23.
Takuma Sato
Rahal Letterman
0 : 18.6404
min
J
24.
Ernesto Viso
KV Racing
0 : 18.2699
min
YV
25.
Simon Pagenaud
Schmidt Motorsports
0 : 18.5826
min
F
Dario Franchitti
NEWTON
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2012
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.