na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2012
Sezon 2012
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Barber Circuit
3.
Long Beach
4.
Sao Paulo Street
5.
Indianapolis
6.
Detroit
7.
Fort Worth
8.
Milwaukee
9.
Newton
10.
Toronto
11.
Edmonton
12.
Lexington
13.
Sonoma
14.
Baltimore
15.
Fontana
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Milwaukee
8. Milwaukee
KWALIFIKACJE
Milwaukee, Wisconsin
Długość: 1633 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Dario Franchitti
Target Chip Ganassi
0 : 43.310
min
GB
2.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
0 : 43.523
min
USA
3.
Rubens Barrichello
KV Racing
0 : 43.786
min
BR
4.
Helio Castroneves
Team Penske
0 : 43.822
min
BR
5.
Ernesto Viso
KV Racing
0 : 44.006
min
YV
6.
Tony Kanaan
KV Racing
0 : 44.046
min
USA
7.
Simon Pagenaud
Schmidt Motorsports
0 : 44.192
min
F
8.
James Hinchcliffe
Andretti Autosport
0 : 44.207
min
CDN
9.
Marco Andretti
Andretti Autosport
0 : 44.319
min
USA
10.
J.R. Hildebrand
Panther Racing
0 : 44.474
min
USA
11.
Graham Rahal
Service Central Ganassi
0 : 44.507
min
USA
12.
Justin Wilson
Dale Coyne
0 : 43.425
min
GB
13.
Alex Tagliani
Herta Autosport
0 : 44.597
min
CDN
14.
Will Power
Verizon Penske
0 : 43.666
min
AUS
15.
Katherine Legge
Dragon Racing
0 : 44.693
min
GB
16.
James Jakes
Dale Coyne
0 : 45.105
min
GB
17.
Josef Newgarden
Fisher Racing
0 : 43.839
min
USA
18.
Charlie Kimball
Novo Nordisk Ganassi
0 : 45.369
min
USA
19.
Ryan Briscoe
Team Penske
0 : 44.015
min
AUS
20.
Oriol Servia
Dreyer & Reinbold
0 : 45.568
min
E
21.
Scott Dixon
Target Chip Ganassi
0 : 44.096
min
NZ
22.
Ed Carpenter
Carpenter Racing
0 : 45.587
min
USA
23.
Simona de Silvestro
HVM Racing
0 : 45.642
min
CH
24.
Takuma Sato
Rahal Letterman
0 : 44.214
min
J
25.
Mike Conway
Foyt Enterprises
0 : 45.733
min
GB
Dario Franchitti
MILWAUKEE
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2012
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.