na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2012
Sezon 2012
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Barber Circuit
3.
Long Beach
4.
Sao Paulo Street
5.
Indianapolis
6.
Detroit
7.
Fort Worth
8.
Milwaukee
9.
Newton
10.
Toronto
11.
Edmonton
12.
Lexington
13.
Sonoma
14.
Baltimore
15.
Fontana
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Baltimore
14. Baltimore
KWALIFIKACJE
Baltimore, Maryland
Długość: 3862 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Will Power
Verizon Penske
1 : 17.9750
min
AUS
2.
Mike Conway
Foyt Enterprises
1 : 18.5509
min
GB
3.
Scott Dixon
Target Chip Ganassi
1 : 18.6017
min
NZ
4.
Sebastien Bourdais
Dragon Racing
1 : 18.8500
min
F
5.
Dario Franchitti
Target Chip Ganassi
1 : 18.9398
min
GB
6.
James Hinchcliffe
Andretti Autosport
1 : 19.3101
min
CDN
7.
Charlie Kimball
Novo Nordisk Ganassi
1 : 19.3347
min
USA
8.
Tony Kanaan
KV Racing
1 : 19.6788
min
USA
9.
Justin Wilson
Dale Coyne
1 : 20.3559
min
GB
10.
Bruno Junqueira
Fisher Racing
1 : 20.3826
min
BR
11.
Ed Carpenter
Carpenter Racing
1 : 20.4968
min
USA
12.
Simon Pagenaud
Schmidt Motorsports
0 : 00.0000
min
F
13.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 21.7113
min
USA
14.
Ryan Briscoe
Team Penske
1 : 18.8872
min
AUS
15.
Alex Tagliani
Herta Autosport
1 : 22.2657
min
CDN
16.
Helio Castroneves
Team Penske
1 : 18.9533
min
BR
17.
Rubens Barrichello
KV Racing
1 : 22.7851
min
BR
18.
Oriol Servia
Dreyer & Reinbold
1 : 19.3365
min
E
19.
Takuma Sato
Rahal Letterman
1 : 24.5395
min
J
20.
Marco Andretti
Andretti Autosport
1 : 19.4192
min
USA
21.
Simona de Silvestro
HVM Racing
1 : 27.2226
min
CH
22.
James Jakes
Dale Coyne
1 : 19.5496
min
GB
23.
Graham Rahal
Service Central Ganassi
0 : 00.0000
min
USA
24.
Ernesto Viso
KV Racing
1 : 19.8631
min
YV
25.
J.R. Hildebrand
Panther Racing
0 : 00.0000
min
USA
Will Power
BALTIMORE
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2012
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.