na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2012
Sezon 2012
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Barber Circuit
3.
Long Beach
4.
Sao Paulo Street
5.
Indianapolis
6.
Detroit
7.
Fort Worth
8.
Milwaukee
9.
Newton
10.
Toronto
11.
Edmonton
12.
Lexington
13.
Sonoma
14.
Baltimore
15.
Fontana
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Lexington
12. Lexington
KWALIFIKACJE
Lexington, Ohio
Długość: 3633 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Will Power
Verizon Penske
1 : 05.6474
min
AUS
2.
Dario Franchitti
Target Chip Ganassi
1 : 05.8950
min
GB
3.
Simon Pagenaud
Schmidt Motorsports
1 : 05.9038
min
F
4.
Scott Dixon
Target Chip Ganassi
1 : 06.0967
min
NZ
5.
Ryan Briscoe
Team Penske
1 : 06.2005
min
AUS
6.
Sebastien Bourdais
Dragon Racing
1 : 05.9405
min
F
7.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 06.0660
min
USA
8.
Marco Andretti
Andretti Autosport
1 : 06.1142
min
USA
9.
Josef Newgarden
Fisher Racing
1 : 06.1721
min
USA
10.
Oriol Servia
Dreyer & Reinbold
1 : 06.2053
min
E
11.
Justin Wilson
Dale Coyne
1 : 06.6613
min
GB
12.
J.R. Hildebrand
Panther Racing
1 : 06.3768
min
USA
13.
Rubens Barrichello
KV Racing
1 : 06.7101
min
BR
14.
Alex Tagliani
Herta Autosport
1 : 06.0047
min
CDN
15.
James Hinchcliffe
Andretti Autosport
1 : 06.4349
min
CDN
16.
Mike Conway
Foyt Enterprises
1 : 06.7807
min
GB
17.
Takuma Sato
Rahal Letterman
1 : 06.4404
min
J
18.
Tony Kanaan
KV Racing
1 : 06.8433
min
USA
19.
Ernesto Viso
KV Racing
1 : 06.4511
min
YV
20.
James Jakes
Dale Coyne
1 : 07.1234
min
GB
21.
Graham Rahal
Service Central Ganassi
1 : 06.6250
min
USA
22.
Simona de Silvestro
HVM Racing
1 : 08.0737
min
CH
23.
Helio Castroneves
Team Penske
1 : 06.7041
min
BR
24.
Giorgio Pantano
Novo Nordisk Ganassi
1 : 07.0348
min
I
25.
Ed Carpenter
Carpenter Racing
1 : 08.5116
min
USA
Will Power
LEXINGTON
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2012
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.