na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon
2015
Sezon 2015
+
--
1.
Bahrain
2.
Bahrain 2
3.
Catalunya
4.
Catalunya 2
5.
Monte Carlo
6.
Monte Carlo 2
7.
A1-Ring
8.
A1-Ring 2
9.
Silverstone
10.
Silverstone 2
11.
Hungaroring
12.
Hungaroring 2
13.
Spa
14.
Spa 2
15.
Monza
16.
Monza 2
17.
Soczi
18.
Soczi 2
19.
Bahrain
20.
Bahrain 2
21.
Yas Marina
22.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
A1-Ring
7. A1-Ring
KWALIFIKACJE
A1-Ring, Spielberg
Długość: 4326 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Stoffel Vandoorne
ART GrandPrix
1 : 14.174
min
B
2.
Nobuharu Matsushita
ART GrandPrix
1 : 14.263
min
J
3.
Pierre Gasly
DAMS
1 : 14.300
min
F
4.
Sergey Sirotkin
Rapax
1 : 14.434
min
RUS
5.
Rio Haryanto
Campos Racing
1 : 14.481
min
RI
6.
Raffaele Marciello
Trident Racing
1 : 14.483
min
I
7.
Nick Yelloly
Hilmer Motorsport
1 : 14.538
min
GB
8.
Arthur Pic
Campos Racing
1 : 14.650
min
F
9.
Alex Lynn
DAMS
1 : 14.818
min
GB
10.
Mitch Evans
Russian Time
1 : 14.861
min
NZ
11.
Jordan King
Racing Engineering
1 : 14.574
min
GB
12.
Alexander Rossi
Racing Engineering
1 : 14.881
min
USA
13.
Julian Leal
Carlin
1 : 14.893
min
CO
14.
Richie Stanaway
Status
1 : 14.922
min
NZ
15.
Artem Markelov
Russian Time
1 : 14.978
min
RUS
16.
Norman Nato
Arden
1 : 14.996
min
F
17.
Rene Binder
Trident Racing
1 : 15.030
min
A
18.
Daniel de Jong
MP Motorsport
1 : 15.207
min
NL
19.
Robert Visoiu
Rapax
1 : 15.396
min
RO
20.
Marlon Stockinger
Status
1 : 15.434
min
CH
21.
André Negrao
Arden
1 : 15.537
min
BR
22.
Nathanaël Berthon
Lazarus
1 : 15.750
min
NL
23.
Marco Sorensen
Carlin
1 : 15.853
min
DK
24.
Simon Trummer
Hilmer Motorsport
1 : 16.159
min
CH
25.
Zoel Amberg
Lazarus
0 : 00.000
min
CH
Stoffel Vandoorne
A1-RING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2015
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.