na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon
2015
Sezon 2015
+
--
1.
Bahrain
2.
Bahrain 2
3.
Catalunya
4.
Catalunya 2
5.
Monte Carlo
6.
Monte Carlo 2
7.
A1-Ring
8.
A1-Ring 2
9.
Silverstone
10.
Silverstone 2
11.
Hungaroring
12.
Hungaroring 2
13.
Spa
14.
Spa 2
15.
Monza
16.
Monza 2
17.
Soczi
18.
Soczi 2
19.
Bahrain
20.
Bahrain 2
21.
Yas Marina
22.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Yas Marina
21. Yas Marina
KWALIFIKACJE
Yas Marina, Abu Dhabi
Długość: 5554 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Pierre Gasly
DAMS
1 : 47.769
min
F
2.
Stoffel Vandoorne
ART GrandPrix
1 : 47.866
min
B
3.
Mitch Evans
Russian Time
1 : 48.014
min
NZ
4.
Alex Lynn
DAMS
1 : 48.049
min
GB
5.
Raffaele Marciello
Trident Racing
1 : 48.419
min
I
6.
Rio Haryanto
Campos Racing
1 : 48.429
min
RI
7.
Alexander Rossi
Racing Engineering
1 : 48.598
min
USA
8.
Jordan King
Racing Engineering
1 : 48.632
min
GB
9.
Nobuharu Matsushita
ART GrandPrix
1 : 48.699
min
J
10.
Artem Markelov
Russian Time
1 : 48.743
min
RUS
11.
André Negrao
Arden
1 : 48.822
min
BR
12.
Sergey Sirotkin
Rapax
1 : 48.981
min
RUS
13.
Norman Nato
Arden
1 : 49.105
min
F
14.
Arthur Pic
Campos Racing
1 : 49.110
min
F
15.
Sergio Canamasas
Lazarus
1 : 49.146
min
E
16.
Dean Stoneman
Carlin
1 : 49.166
min
GB
17.
Nicholas Latifi
MP Motorsport
1 : 49.350
min
CDN
18.
Oliver Rowland
Status
1 : 49.374
min
GB
19.
Rene Binder
MP Motorsport
1 : 49.661
min
A
20.
Daniel de Jong
Trident Racing
1 : 49.727
min
NL
21.
Nathanaël Berthon
Lazarus
1 : 49.779
min
NL
22.
Marlon Stockinger
Status
1 : 49.839
min
CH
23.
Gustav Malja
Rapax
1 : 50.543
min
S
24.
Sean Gelael
Carlin
1 : 51.604
min
RI
Pierre Gasly
YAS MARINA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2015
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.