na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon
2015
Sezon 2015
+
--
1.
Bahrain
2.
Bahrain 2
3.
Catalunya
4.
Catalunya 2
5.
Monte Carlo
6.
Monte Carlo 2
7.
A1-Ring
8.
A1-Ring 2
9.
Silverstone
10.
Silverstone 2
11.
Hungaroring
12.
Hungaroring 2
13.
Spa
14.
Spa 2
15.
Monza
16.
Monza 2
17.
Soczi
18.
Soczi 2
19.
Bahrain
20.
Bahrain 2
21.
Yas Marina
22.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Spa
13. Spa
KWALIFIKACJE
Spa, Spa-Francorchamps
Długość: 6973 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Stoffel Vandoorne
ART GrandPrix
1 : 56.278
min
B
2.
Oliver Rowland
MP Motorsport
1 : 56.425
min
GB
3.
Sergey Sirotkin
Rapax
1 : 56.513
min
RUS
4.
Jordan King
Racing Engineering
1 : 56.625
min
GB
5.
Nobuharu Matsushita
ART GrandPrix
1 : 56.659
min
J
6.
Mitch Evans
Russian Time
1 : 56.661
min
NZ
7.
Pierre Gasly
DAMS
1 : 56.701
min
F
8.
Alexander Rossi
Racing Engineering
1 : 56.845
min
USA
9.
Alex Lynn
DAMS
1 : 56.985
min
GB
10.
Norman Nato
Arden
1 : 57.019
min
F
11.
Rio Haryanto
Campos Racing
1 : 57.143
min
RI
12.
Raffaele Marciello
Trident Racing
1 : 57.218
min
I
13.
Robert Visoiu
Rapax
1 : 57.273
min
RO
14.
Arthur Pic
Campos Racing
1 : 57.275
min
F
15.
Nick Yelloly
Hilmer Motorsport
1 : 57.328
min
GB
16.
Julian Leal
Carlin
1 : 57.440
min
CO
17.
Richie Stanaway
Status
1 : 57.528
min
NZ
18.
Sergio Canamasas
Lazarus
1 : 57.560
min
E
19.
Nathanaël Berthon
Lazarus
1 : 57.615
min
NL
20.
André Negrao
Arden
1 : 57.661
min
BR
21.
Daniel de Jong
MP Motorsport
1 : 57.746
min
NL
22.
Artem Markelov
Russian Time
1 : 57.809
min
RUS
23.
Marlon Stockinger
Status
1 : 58.136
min
CH
24.
Gustav Malja
Trident Racing
1 : 58.371
min
S
25.
Sean Gelael
Carlin
1 : 58.402
min
RI
Stoffel Vandoorne
SPA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2015
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.