na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
DTM
Autodrom
Sezon
2020
Sezon 2020
--
1.
Spa
2.
Spa 2
3.
Lausitzring
4.
Lausitzring 2
5.
Lausitzring 3
6.
Lausitzring 4
7.
Assen
8.
Assen 2
9.
Nürburgring
10.
Nürburgring 2
11.
Nürburgring 3
12.
Nürburgring 4
13.
Zolder
14.
Zolder 2
15.
Zolder 3
16.
Zolder 4
17.
Hockenheim
18.
Hockenheim 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Assen
8. Assen
Data: 06.09.2020
Assen, Assen
Długość: 4553 m
Okrążeń: 31
Zwycięzca:
Sheldon van der Linde
BMW Team RBM
1:13:27.930 s
Pole Position
:
René Rast
AUDI Team Rosberg
1:22.976 s
Rekord wyścigu:
Sheldon van der Linde
BMW Team RBM
1:35.854 s
Największy awans:
Sheldon van der Linde
BMW Team RBM
13 do góry
z 14 na poz. 1
Pełne wyniki wyścigu Assen, Sezon 2020
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Sheldon van der Linde
BMW Team RBM
31
1 : 13' 27.930
2.
Robin Frijns
AUDI Sport ABT
31
DNF
+
2.621
3.
Nico Müller
AUDI Sport ABT
31
DNF
+
3.658
4.
Loïc Duval
AUDI Team Phoenix
31
DNF
+
9.414
5.
René Rast
AUDI Team Rosberg
31
DNF
+
9.455
6.
Timo Glock
BMW Team RMG
31
DNF
+
9.870
7.
Ferdinand Habsburg
WRT Team AUDI
31
DNF
+
11.048
8.
Marco Wittmann
BMW Team RMG
31
DNF
+
11.666
9.
Philipp Eng
BMW Team RBM
31
DNF
+
12.436
10.
Lucas Auer
BMW Team RMR
31
DNF
+
13.033
11.
Mike Rockenfeller
AUDI Team Phoenix
31
DNF
+
14.015
12.
Jamie Green
AUDI Team Rosberg
31
DNF
+
14.396
13.
Jonathan Aberdein
BMW Team RMR
31
DNF
+
17.018
14.
Robert Kubica
ORLEN Team ART
31
DNF
+
17.863
15.
Harrison Newey
WRT Team AUDI
30
DNF
+
1 okr
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
16.
Fabio Scherer
WRT Team AUDI
21
DNF
Wypadnięcie
Największy awans w wyścigu:
1.
Sheldon van der Linde
BMW Team RBM
13 do góry
(z poz. 14 na poz. 1)
Sheldon van der Linde
ASSEN
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2020
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.