na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
DTM
Autodrom
Sezon
2020
Sezon 2020
--
1.
Spa
2.
Spa 2
3.
Lausitzring
4.
Lausitzring 2
5.
Lausitzring 3
6.
Lausitzring 4
7.
Assen
8.
Assen 2
9.
Nürburgring
10.
Nürburgring 2
11.
Nürburgring 3
12.
Nürburgring 4
13.
Zolder
14.
Zolder 2
15.
Zolder 3
16.
Zolder 4
17.
Hockenheim
18.
Hockenheim 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Nürburgring
11. Nürburgring
Data: 19.09.2020
Nürburgring, Nürburg
Długość: 3629 m
Okrążeń: 39
Zwycięzca:
Robin Frijns
AUDI Sport ABT
0:59:51.551 s
Pole Position
:
René Rast
AUDI Team Rosberg
1:19.472 s
Rekord wyścigu:
Nico Müller
AUDI Sport ABT
1:21.785 s
Największy awans:
Harrison Newey
WRT Team AUDI
5 do góry
z 16 na poz. 11
Pełne wyniki wyścigu Nürburgring, Sezon 2020
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Robin Frijns
AUDI Sport ABT
39
0 : 59' 51.551
2.
René Rast
AUDI Team Rosberg
39
DNF
+
0.660
3.
Marco Wittmann
BMW Team RMG
39
DNF
+
1.573
4.
Philipp Eng
BMW Team RBM
39
DNF
+
2.984
5.
Nico Müller
AUDI Sport ABT
39
DNF
+
4.743
6.
Jonathan Aberdein
BMW Team RMR
39
DNF
+
5.211
7.
Ferdinand Habsburg
WRT Team AUDI
39
DNF
+
8.513
8.
Sheldon van der Linde
BMW Team RBM
39
DNF
+
8.846
9.
Mike Rockenfeller
AUDI Team Phoenix
39
DNF
+
14.970
10.
Timo Glock
BMW Team RMG
39
DNF
+
17.292
11.
Harrison Newey
WRT Team AUDI
39
DNF
+
17.900
12.
Lucas Auer
BMW Team RMR
39
DNF
+
19.353
13.
Robert Kubica
ORLEN Team ART
39
DNF
+
37.027
14.
Jamie Green
AUDI Team Rosberg
33
DNF
+
6 okr
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
15.
Fabio Scherer
WRT Team AUDI
20
DNF
Wypadnięcie
16.
Loïc Duval
AUDI Team Phoenix
19
DNF
Wypadnięcie
Największy awans w wyścigu:
11.
Harrison Newey
WRT Team AUDI
5 do góry
(z poz. 16 na poz. 11)
Robin Frijns
NüRBURGRING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2020
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.