na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
DTM
Autodrom
Sezon
2020
Sezon 2020
--
1.
Spa
2.
Spa 2
3.
Lausitzring
4.
Lausitzring 2
5.
Lausitzring 3
6.
Lausitzring 4
7.
Assen
8.
Assen 2
9.
Nürburgring
10.
Nürburgring 2
11.
Nürburgring 3
12.
Nürburgring 4
13.
Zolder
14.
Zolder 2
15.
Zolder 3
16.
Zolder 4
17.
Hockenheim
18.
Hockenheim 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Zolder
13. Zolder
Data: 10.10.2020
Zolder, Zolder
Długość: 4262 m
Okrążeń: 41
Zwycięzca:
René Rast
AUDI Team Rosberg
0:56:57.127 s
Pole Position
:
René Rast
AUDI Team Rosberg
1:28.987 s
Rekord wyścigu:
René Rast
AUDI Team Rosberg
1:20.815 s
Największy awans:
Ferdinand Habsburg
WRT Team AUDI
5 do góry
z 12 na poz. 7
Pełne wyniki wyścigu Zolder, Sezon 2020
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
René Rast
AUDI Team Rosberg
41
0 : 56' 57.127
2.
Robin Frijns
AUDI Sport ABT
41
DNF
+
18.855
3.
Nico Müller
AUDI Sport ABT
41
DNF
+
25.576
4.
Timo Glock
BMW Team RMG
41
DNF
+
38.513
5.
Harrison Newey
WRT Team AUDI
41
DNF
+
39.071
6.
Sheldon van der Linde
BMW Team RBM
41
DNF
+
43.685
7.
Ferdinand Habsburg
WRT Team AUDI
41
DNF
+
44.926
8.
Mike Rockenfeller
AUDI Team Phoenix
41
DNF
+
45.471
9.
Philipp Eng
BMW Team RBM
41
DNF
+
48.480
10.
Loïc Duval
AUDI Team Phoenix
41
DNF
+
1' 03.707
11.
Jonathan Aberdein
BMW Team RMR
41
DNF
+
1' 05.222
12.
Lucas Auer
BMW Team RMR
41
DNF
+
1' 06.205
13.
Fabio Scherer
WRT Team AUDI
41
DNF
+
1' 12.156
14.
Robert Kubica
ORLEN Team ART
40
DNF
+
1 okr
15.
Marco Wittmann
BMW Team RMG
34
DNF
+
7 okr
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
16.
Jamie Green
AUDI Team Rosberg
29
DNF
Wypadnięcie
Największy awans w wyścigu:
7.
Ferdinand Habsburg
WRT Team AUDI
5 do góry
(z poz. 12 na poz. 7)
René Rast
ZOLDER
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2020
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.