na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
DTM
Autodrom
Sezon
2020
Sezon 2020
--
1.
Spa
2.
Spa 2
3.
Lausitzring
4.
Lausitzring 2
5.
Lausitzring 3
6.
Lausitzring 4
7.
Assen
8.
Assen 2
9.
Nürburgring
10.
Nürburgring 2
11.
Nürburgring 3
12.
Nürburgring 4
13.
Zolder
14.
Zolder 2
15.
Zolder 3
16.
Zolder 4
17.
Hockenheim
18.
Hockenheim 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Lausitzring
3. Lausitzring
Data: 15.08.2020
Lausitzring, Klettwitz
Długość: 4534 m
Okrążeń: 43
Zwycięzca:
Nico Müller
AUDI Sport ABT
0:57:06.681 s
Pole Position
:
Robin Frijns
AUDI Sport ABT
1:15.486 s
Rekord wyścigu:
Nico Müller
AUDI Sport ABT
1:17.249 s
Największy awans:
Ferdinand Habsburg
WRT Team AUDI
6 do góry
z 12 na poz. 6
Pełne wyniki wyścigu Lausitzring, Sezon 2020
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Nico Müller
AUDI Sport ABT
43
0 : 57' 06.681
2.
Sheldon van der Linde
BMW Team RBM
43
DNF
+
2.870
3.
Robin Frijns
AUDI Sport ABT
43
DNF
+
7.513
4.
Marco Wittmann
BMW Team RMG
43
DNF
+
7.861
5.
Timo Glock
BMW Team RMG
43
DNF
+
14.569
6.
Ferdinand Habsburg
WRT Team AUDI
43
DNF
+
20.226
7.
René Rast
AUDI Team Rosberg
43
DNF
+
20.679
8.
Jamie Green
AUDI Team Rosberg
43
DNF
+
24.914
9.
Philipp Eng
BMW Team RBM
43
DNF
+
26.654
10.
Harrison Newey
WRT Team AUDI
43
DNF
+
53.182
11.
Mike Rockenfeller
AUDI Team Phoenix
43
DNF
+
56.802
12.
Lucas Auer
BMW Team RMR
43
DNF
+
57.468
13.
Robert Kubica
ORLEN Team ART
43
DNF
+
1' 07.388
14.
Fabio Scherer
WRT Team AUDI
42
DNF
+
1 okr
15.
Jonathan Aberdein
BMW Team RMR
42
DNF
+
1 okr
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
16.
Loïc Duval
AUDI Team Phoenix
24
DNF
Wypadnięcie
Największy awans w wyścigu:
6.
Ferdinand Habsburg
WRT Team AUDI
6 do góry
(z poz. 12 na poz. 6)
Nico Müller
LAUSITZRING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2020
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.