na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
DTM
Autodrom
Sezon
2020
Sezon 2020
--
1.
Spa
2.
Spa 2
3.
Lausitzring
4.
Lausitzring 2
5.
Lausitzring 3
6.
Lausitzring 4
7.
Assen
8.
Assen 2
9.
Nürburgring
10.
Nürburgring 2
11.
Nürburgring 3
12.
Nürburgring 4
13.
Zolder
14.
Zolder 2
15.
Zolder 3
16.
Zolder 4
17.
Hockenheim
18.
Hockenheim 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Zolder
14. Zolder
Data: 11.10.2020
Zolder, Zolder
Długość: 4262 m
Okrążeń: 41
Zwycięzca:
René Rast
AUDI Team Rosberg
0:59:46.849 s
Pole Position
:
Timo Glock
BMW Team RMG
1:28.960 s
Rekord wyścigu:
Marco Wittmann
BMW Team RMG
1:20.263 s
Największy awans:
Fabio Scherer
WRT Team AUDI
11 do góry
z 16 na poz. 5
Pełne wyniki wyścigu Zolder, Sezon 2020
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
René Rast
AUDI Team Rosberg
41
0 : 59' 46.849
2.
Mike Rockenfeller
AUDI Team Phoenix
41
DNF
+
5.433
3.
Lucas Auer
BMW Team RMR
41
DNF
+
22.272
4.
Timo Glock
BMW Team RMG
41
DNF
+
31.603
5.
Fabio Scherer
WRT Team AUDI
41
DNF
+
32.018
6.
Harrison Newey
WRT Team AUDI
41
DNF
+
33.787
7.
Ferdinand Habsburg
WRT Team AUDI
41
DNF
+
34.304
8.
Marco Wittmann
BMW Team RMG
41
DNF
+
40.627
9.
Nico Müller
AUDI Sport ABT
41
DNF
+
41.182
10.
Sheldon van der Linde
BMW Team RBM
41
DNF
+
54.280
11.
Jonathan Aberdein
BMW Team RMR
41
DNF
+
1' 07.911
12.
Robert Kubica
ORLEN Team ART
41
DNF
+
1' 19.380
13.
Loïc Duval
AUDI Team Phoenix
40
DNF
+
1 okr
14.
Philipp Eng
BMW Team RBM
40
DNF
+
1 okr
15.
Jamie Green
AUDI Team Rosberg
41
DNF
+
1 okr
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
16.
Robin Frijns
AUDI Sport ABT
11
DNF
Wypadnięcie
Największy awans w wyścigu:
5.
Fabio Scherer
WRT Team AUDI
11 do góry
(z poz. 16 na poz. 5)
René Rast
ZOLDER
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2020
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.