na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
DTM
Autodrom
Sezon
2020
Sezon 2020
--
1.
Spa
2.
Spa 2
3.
Lausitzring
4.
Lausitzring 2
5.
Lausitzring 3
6.
Lausitzring 4
7.
Assen
8.
Assen 2
9.
Nürburgring
10.
Nürburgring 2
11.
Nürburgring 3
12.
Nürburgring 4
13.
Zolder
14.
Zolder 2
15.
Zolder 3
16.
Zolder 4
17.
Hockenheim
18.
Hockenheim 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Hockenheim
17. Hockenheim
Data: 07.11.2020
Hockenheim, Hockenheim
Długość: 4574 m
Okrążeń: 36
Zwycięzca:
Nico Müller
AUDI Sport ABT
1:01:11.045 s
Pole Position
:
René Rast
AUDI Team Rosberg
1:28.405 s
Rekord wyścigu:
René Rast
AUDI Team Rosberg
1:30.487 s
Największy awans:
Lucas Auer
BMW Team RMR
4 do góry
z 16 na poz. 12
Pełne wyniki wyścigu Hockenheim, Sezon 2020
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Nico Müller
AUDI Sport ABT
36
1 : 01' 11.045
2.
René Rast
AUDI Team Rosberg
36
DNF
+
0.622
3.
Jamie Green
AUDI Team Rosberg
36
DNF
+
1.033
4.
Loïc Duval
AUDI Team Phoenix
36
DNF
+
4.960
5.
Jonathan Aberdein
BMW Team RMR
36
DNF
+
6.580
6.
Mike Rockenfeller
AUDI Team Phoenix
36
DNF
+
6.611
7.
Robin Frijns
AUDI Sport ABT
36
DNF
+
6.727
8.
Robert Kubica
ORLEN Team ART
36
DNF
+
8.668
9.
Philipp Eng
BMW Team RBM
36
DNF
+
9.025
10.
Sheldon van der Linde
BMW Team RBM
36
DNF
+
11.056
11.
Ferdinand Habsburg
WRT Team AUDI
36
DNF
+
12.646
12.
Lucas Auer
BMW Team RMR
36
DNF
+
15.244
13.
Timo Glock
BMW Team RMG
27
DNF
+
9 okr
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
14.
Marco Wittmann
BMW Team RMG
0
DNF
Zderzenie
15.
Harrison Newey
WRT Team AUDI
0
DNF
Zderzenie
16.
Fabio Scherer
WRT Team AUDI
31
DNF
Dyskwalifikacja
Największy awans w wyścigu:
12.
Lucas Auer
BMW Team RMR
4 do góry
(z poz. 16 na poz. 12)
Nico Müller
HOCKENHEIM
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2020
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.