na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
DTM
Autodrom
Sezon
2020
Sezon 2020
--
1.
Spa
2.
Spa 2
3.
Lausitzring
4.
Lausitzring 2
5.
Lausitzring 3
6.
Lausitzring 4
7.
Assen
8.
Assen 2
9.
Nürburgring
10.
Nürburgring 2
11.
Nürburgring 3
12.
Nürburgring 4
13.
Zolder
14.
Zolder 2
15.
Zolder 3
16.
Zolder 4
17.
Hockenheim
18.
Hockenheim 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Zolder
16. Zolder
Data: 18.10.2020
Zolder, Zolder
Długość: 4262 m
Okrążeń: 40
Zwycięzca:
René Rast
AUDI Team Rosberg
1:00:29.757 s
Pole Position
:
Ferdinand Habsburg
WRT Team AUDI
1:18.879 s
Rekord wyścigu:
René Rast
AUDI Team Rosberg
1:20.140 s
Największy awans:
Timo Glock
BMW Team RMG
10 do góry
z 14 na poz. 4
Pełne wyniki wyścigu Zolder, Sezon 2020
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
René Rast
AUDI Team Rosberg
40
1 : 00' 29.757
2.
Nico Müller
AUDI Sport ABT
40
DNF
+
11.500
3.
Robert Kubica
ORLEN Team ART
40
DNF
+
25.785
4.
Timo Glock
BMW Team RMG
40
DNF
+
29.572
5.
Jamie Green
AUDI Team Rosberg
40
DNF
+
30.209
6.
Mike Rockenfeller
AUDI Team Phoenix
40
DNF
+
31.971
7.
Sheldon van der Linde
BMW Team RBM
40
DNF
+
33.095
8.
Marco Wittmann
BMW Team RMG
40
DNF
+
47.199
9.
Harrison Newey
WRT Team AUDI
40
DNF
+
47.651
10.
Ferdinand Habsburg
WRT Team AUDI
39
DNF
+
1 okr
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
11.
Lucas Auer
BMW Team RMR
6
DNF
Wypadnięcie
12.
Benoît Tréluyer
AUDI Team Phoenix
6
DNF
Wypadnięcie
13.
Philipp Eng
BMW Team RBM
5
DNF
Wypadnięcie
14.
Jonathan Aberdein
BMW Team RMR
2
DNF
Wypadnięcie
15.
Fabio Scherer
WRT Team AUDI
2
DNF
Wypadnięcie
16.
Robin Frijns
AUDI Sport ABT
1
DNF
Wypadnięcie
Największy awans w wyścigu:
4.
Timo Glock
BMW Team RMG
10 do góry
(z poz. 14 na poz. 4)
René Rast
ZOLDER
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2020
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.