na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
DTM
Autodrom
Sezon
2020
Sezon 2020
--
1.
Spa
2.
Spa 2
3.
Lausitzring
4.
Lausitzring 2
5.
Lausitzring 3
6.
Lausitzring 4
7.
Assen
8.
Assen 2
9.
Nürburgring
10.
Nürburgring 2
11.
Nürburgring 3
12.
Nürburgring 4
13.
Zolder
14.
Zolder 2
15.
Zolder 3
16.
Zolder 4
17.
Hockenheim
18.
Hockenheim 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Nürburgring
12. Nürburgring
Data: 20.09.2020
Nürburgring, Nürburg
Długość: 3629 m
Okrążeń: 41
Zwycięzca:
Nico Müller
AUDI Sport ABT
0:57:09.856 s
Pole Position
:
Robin Frijns
AUDI Sport ABT
1:19.117 s
Rekord wyścigu:
René Rast
AUDI Team Rosberg
1:21.479 s
Największy awans:
Harrison Newey
WRT Team AUDI
5 do góry
z 16 na poz. 11
Pełne wyniki wyścigu Nürburgring, Sezon 2020
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Nico Müller
AUDI Sport ABT
41
0 : 57' 09.856
2.
Robin Frijns
AUDI Sport ABT
41
DNF
+
11.790
3.
René Rast
AUDI Team Rosberg
41
DNF
+
19.526
4.
Sheldon van der Linde
BMW Team RBM
41
DNF
+
22.733
5.
Marco Wittmann
BMW Team RMG
41
DNF
+
24.016
6.
Ferdinand Habsburg
WRT Team AUDI
41
DNF
+
25.713
7.
Mike Rockenfeller
AUDI Team Phoenix
41
DNF
+
30.162
8.
Timo Glock
BMW Team RMG
41
DNF
+
33.795
9.
Loïc Duval
AUDI Team Phoenix
41
DNF
+
40.763
10.
Jonathan Aberdein
BMW Team RMR
41
DNF
+
44.264
11.
Harrison Newey
WRT Team AUDI
41
DNF
+
44.645
12.
Philipp Eng
BMW Team RBM
41
DNF
+
45.058
13.
Lucas Auer
BMW Team RMR
41
DNF
+
45.523
14.
Fabio Scherer
WRT Team AUDI
41
DNF
+
46.347
15.
Jamie Green
AUDI Team Rosberg
35
DNF
+
6 okr
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
16.
Robert Kubica
ORLEN Team ART
8
DNF
Wypadnięcie
Największy awans w wyścigu:
11.
Harrison Newey
WRT Team AUDI
5 do góry
(z poz. 16 na poz. 11)
Nico Müller
NüRBURGRING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2020
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.