na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon 2014
Sezon 2014
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Long Beach
3.
Barber Circuit
4.
Indianapolis
5.
Indianapolis
6.
Detroit
7.
Detroit 2
8.
Fort Worth
9.
Houston
10.
Houston 2
11.
Pocono
12.
Newton
13.
Toronto
14.
Toronto 2
15.
Lexington
16.
Milwaukee
17.
Sonoma
18.
Fontana
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Charlie Kimball
20
20
Novo Nordisk Ganassi
19
-
Novo Nordisk Ganassi
17
10
Novo Nordisk Ganassi
23
5
Novo Nordisk Ganassi
26
-
Novo Nordisk Ganassi
20
9
Novo Nordisk Ganassi
20
3
Novo Nordisk Ganassi
15
10
Novo Nordisk Ganassi
13
-
Novo Nordisk Ganassi
19
4
Novo Nordisk Ganassi
17
17
Novo Nordisk Ganassi
7
10
Novo Nordisk Ganassi
18
7
Novo Nordisk Ganassi
16
4
Novo Nordisk Ganassi
20
7
Novo Nordisk Ganassi
6
16
Novo Nordisk Ganassi
11
21
Novo Nordisk Ganassi
6
12
Novo Nordisk Ganassi
USA
Sezon 2014
Stats
|
Kariera
|
Wyniki
|
Sukcesy
|
Bio
ZESPÓŁ
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
2021
Foyt Enterprises
1
8
36
2020
Foyt Enterprises
14
218
18
2019
Carlin
7
117
25
2018
Carlin
17
287
17
2017
Chip Ganassi Racing
17
1
327
17
2016
Chip Ganassi Racing
16
433
10
2015
Chip Ganassi Racing
16
2
372
12
2014
Novo Nordisk Ganassi
18
1
402
14
2013
Novo Nordisk Ganassi
19
1
2
427
9
2012
Novo Nordisk Ganassi
14
1
260
19
2011
Novo Nordisk Ganassi
18
233
19
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
- Ilość startów
- Ilość zwycięstw
- Liczba Pole Position
- Liczba miejsc na podium
- Liczba zdobytych punktów
- Pozycja w Mistrzostwach
- Pole Position
- Zwycięstwo
Tabelka pierwsza kolumna
Tabelka druga kolumna
- Pozycja startowa
- Pozycja na mecie
Inni kierowcy sezonu 2014:
« Karam |
Kimball
| Lazier »
Irl PRZEGLĄD 2014
Irl WYŚCIGI 2014
Irl KIEROWCY 2014
Irl ZESPOŁY 2014
Irl KLASYFIKACJA 2014
TABELA WYNIKÓW 2014
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.