na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon 2013
Sezon 2013
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Barber Circuit
3.
Long Beach
4.
Sao Paulo Street
5.
Indianapolis
6.
Detroit
7.
Detroit 2
8.
Fort Worth
9.
Milwaukee
10.
Newton
11.
Pocono
12.
Toronto
13.
Toronto 2
14.
Lexington
15.
Sonoma
16.
Baltimore
17.
Houston
18.
Houston 2
19.
Fontana
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Charlie Kimball
14
12
Novo Nordisk Ganassi
5
4
Novo Nordisk Ganassi
9
21
Novo Nordisk Ganassi
17
10
Novo Nordisk Ganassi
19
9
Novo Nordisk Ganassi
25
14
Novo Nordisk Ganassi
18
7
Novo Nordisk Ganassi
8
17
Novo Nordisk Ganassi
22
17
Novo Nordisk Ganassi
17
12
Novo Nordisk Ganassi
13
2
Novo Nordisk Ganassi
16
-
Novo Nordisk Ganassi
15
6
Novo Nordisk Ganassi
5
1
Novo Nordisk Ganassi
6
20
Novo Nordisk Ganassi
9
6
Novo Nordisk Ganassi
17
11
Novo Nordisk Ganassi
10
8
Novo Nordisk Ganassi
4
-
Novo Nordisk Ganassi
USA
Sezon 2013
Stats
|
Kariera
|
Wyniki
|
Sukcesy
|
Bio
ZESPÓŁ
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
2021
Foyt Enterprises
1
8
36
2020
Foyt Enterprises
14
218
18
2019
Carlin
7
117
25
2018
Carlin
17
287
17
2017
Chip Ganassi Racing
17
1
327
17
2016
Chip Ganassi Racing
16
433
10
2015
Chip Ganassi Racing
16
2
372
12
2014
Novo Nordisk Ganassi
18
1
402
14
2013
Novo Nordisk Ganassi
19
1
2
427
9
2012
Novo Nordisk Ganassi
14
1
260
19
2011
Novo Nordisk Ganassi
18
233
19
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
- Ilość startów
- Ilość zwycięstw
- Liczba Pole Position
- Liczba miejsc na podium
- Liczba zdobytych punktów
- Pozycja w Mistrzostwach
- Pole Position
- Zwycięstwo
Tabelka pierwsza kolumna
Tabelka druga kolumna
- Pozycja startowa
- Pozycja na mecie
Inni kierowcy sezonu 2013:
« Kanaan |
Kimball
| Lazier »
Irl PRZEGLĄD 2013
Irl WYŚCIGI 2013
Irl KIEROWCY 2013
Irl ZESPOŁY 2013
Irl KLASYFIKACJA 2013
TABELA WYNIKÓW 2013
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.