na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon 2011
Sezon 2011
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Barber Circuit
3.
Long Beach
4.
Sao Paulo Street
5.
Indianapolis
6.
Fort Worth
7.
Fort Worth 2
8.
Milwaukee
9.
Newton
10.
Toronto
11.
Edmonton
12.
Lexington
13.
Loudon
14.
Sonoma
15.
Baltimore
16.
Motegi
17.
Sparta
18.
Las Vegas
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Charlie Kimball
23
-
Novo Nordisk Ganassi
21
10
Novo Nordisk Ganassi
24
-
Novo Nordisk Ganassi
18
16
Novo Nordisk Ganassi
28
13
Novo Nordisk Ganassi
17
-
Novo Nordisk Ganassi
8
23
Novo Nordisk Ganassi
21
14
Novo Nordisk Ganassi
21
-
Novo Nordisk Ganassi
25
-
Novo Nordisk Ganassi
21
19
Novo Nordisk Ganassi
10
11
Novo Nordisk Ganassi
10
9
Novo Nordisk Ganassi
26
26
Novo Nordisk Ganassi
16
21
Novo Nordisk Ganassi
7
23
Novo Nordisk Ganassi
10
13
Novo Nordisk Ganassi
21
-
Novo Nordisk Ganassi
USA
Sezon 2011
Stats
|
Kariera
|
Wyniki
|
Sukcesy
|
Bio
ZESPÓŁ
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
2021
Foyt Enterprises
1
8
36
2020
Foyt Enterprises
14
218
18
2019
Carlin
7
117
25
2018
Carlin
17
287
17
2017
Chip Ganassi Racing
17
1
327
17
2016
Chip Ganassi Racing
16
433
10
2015
Chip Ganassi Racing
16
2
372
12
2014
Novo Nordisk Ganassi
18
1
402
14
2013
Novo Nordisk Ganassi
19
1
2
427
9
2012
Novo Nordisk Ganassi
14
1
260
19
2011
Novo Nordisk Ganassi
18
233
19
GP
1.
P1
Pod
Pkt
Poz
- Ilość startów
- Ilość zwycięstw
- Liczba Pole Position
- Liczba miejsc na podium
- Liczba zdobytych punktów
- Pozycja w Mistrzostwach
- Pole Position
- Zwycięstwo
Tabelka pierwsza kolumna
Tabelka druga kolumna
- Pozycja startowa
- Pozycja na mecie
Inni kierowcy sezonu 2011:
« Kanaan |
Kimball
| Lloyd »
Irl PRZEGLĄD 2011
Irl WYŚCIGI 2011
Irl KIEROWCY 2011
Irl ZESPOŁY 2011
Irl KLASYFIKACJA 2011
TABELA WYNIKÓW 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.