na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2020
Sezon 2020
+
--
1.
Fort Worth
2.
Indianapolis
3.
Elkhart Lake
4.
Elkhart Lake 2
5.
Newton
6.
Newton 2
7.
Indianapolis 500
8.
Gateway
9.
Gateway 2
10.
Lexington
11.
Lexington 2
12.
Indianapolis 3
13.
Indianapolis 4
14.
St.Petersburg
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
St.Petersburg
14. St.Petersburg
KWALIFIKACJE
St.Petersburg, Florida
Długość: 2896 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Will Power
Team Penske
1 : 01.0369
min
AUS
2.
Alexander Rossi
Andretti Autosport
1 : 01.1730
min
USA
3.
Colton Herta
Harding Racing
1 : 01.1815
min
USA
4.
James Hinchcliffe
Andretti Autosport
1 : 01.3626
min
CDN
5.
Jack Harvey
Meyer Shank Racing
1 : 01.3675
min
GB
6.
Patricio O'Ward
McLaren SP
1 : 01.7725
min
MEX
7.
Sebastien Bourdais
Foyt Enterprises
1 : 00.8102
min
F
8.
Josef Newgarden
Team Penske
1 : 00.8676
min
USA
9.
Rinus VeeKay
Carpenter Racing
1 : 00.8837
min
NL
10.
Oliver Askew
McLaren SP
1 : 00.9772
min
AUS
11.
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
1 : 01.0283
min
NZ
12.
Simon Pagenaud
Team Penske
1 : 01.2298
min
F
13.
Takuma Sato
Rahal Letterman
1 : 00.9423
min
J
14.
Conor Daly
Carpenter Racing
1 : 01.1609
min
USA
15.
Marcus Ericsson
Chip Ganassi Racing
1 : 00.9619
min
S
16.
Alex Palou
Dale Coyne
1 : 01.1630
min
E
17.
Graham Rahal
Rahal Letterman
1 : 01.1458
min
USA
18.
Santino Ferrucci
Dale Coyne
1 : 01.1797
min
USA
19.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 01.1732
min
USA
20.
Charlie Kimball
Foyt Enterprises
1 : 01.2425
min
USA
21.
Scott McLaughlin
Team Penske
1 : 01.6409
min
NZ
22.
Felix Rosenqvist
Chip Ganassi Racing
1 : 01.5224
min
S
23.
Marco Andretti
Herta Autosport
1 : 01.6833
min
USA
24.
Max Chilton
Carlin
1 : 21.7909
min
GB
Will Power
ST.PETERSBURG
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2020
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.