na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2013
Sezon 2013
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Barber Circuit
3.
Long Beach
4.
Sao Paulo Street
5.
Indianapolis
6.
Detroit
7.
Detroit 2
8.
Fort Worth
9.
Milwaukee
10.
Newton
11.
Pocono
12.
Toronto
13.
Toronto 2
14.
Lexington
15.
Sonoma
16.
Baltimore
17.
Houston
18.
Houston 2
19.
Fontana
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Houston
17. Houston
KWALIFIKACJE
Houston, Texas
Długość: 2709 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Takuma Sato
Foyt Enterprises
1 : 00.4535
min
J
2.
Will Power
Verizon Penske
1 : 01.1524
min
AUS
3.
Scott Dixon
Target Chip Ganassi
1 : 00.6057
min
NZ
4.
Sebastien Bourdais
Dragon Racing
0 : 01.4911
min
F
5.
Simon Pagenaud
Schmidt Motorsports
1 : 00.6184
min
F
6.
Simona de Silvestro
KV Racing
1 : 01.5527
min
CH
7.
James Hinchcliffe
Andretti Autosport
1 : 01.2123
min
CDN
8.
Luca Filippi
Herta Autosport
1 : 01.6520
min
I
9.
Ernesto Viso
Andretti Autosport
1 : 01.3274
min
YV
10.
Dario Franchitti
Target Chip Ganassi
1 : 01.7201
min
GB
11.
James Jakes
Rahal Letterman
1 : 01.3678
min
GB
12.
Marco Andretti
Andretti Autosport
1 : 01.7907
min
USA
13.
Mike Conway
Foyt Enterprises
1 : 01.5154
min
GB
14.
Justin Wilson
Dale Coyne
1 : 01.8065
min
GB
15.
Tony Kanaan
KV Racing
1 : 01.5409
min
USA
16.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 01.8305
min
USA
17.
Charlie Kimball
Novo Nordisk Ganassi
1 : 01.6329
min
USA
18.
Oriol Servia
Panther Racing
1 : 01.9043
min
E
19.
Graham Rahal
Rahal Letterman
1 : 02.0140
min
USA
20.
Josef Newgarden
Fisher Racing
1 : 02.1588
min
USA
21.
Sebastian Saavedra
Dragon Racing
1 : 02.1175
min
CO
22.
Helio Castroneves
Team Penske
1 : 02.2823
min
BR
23.
Ed Carpenter
Carpenter Racing
1 : 03.5193
min
USA
24.
Tristan Vautier
Schmidt Motorsports
0 : 00.0000
min
F
Takuma Sato
HOUSTON
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2013
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.