na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2013
Sezon 2013
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Barber Circuit
3.
Long Beach
4.
Sao Paulo Street
5.
Indianapolis
6.
Detroit
7.
Detroit 2
8.
Fort Worth
9.
Milwaukee
10.
Newton
11.
Pocono
12.
Toronto
13.
Toronto 2
14.
Lexington
15.
Sonoma
16.
Baltimore
17.
Houston
18.
Houston 2
19.
Fontana
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Baltimore
16. Baltimore
KWALIFIKACJE
Baltimore, Maryland
Długość: 3862 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Scott Dixon
Target Chip Ganassi
1 : 18.0838
min
NZ
2.
Will Power
Verizon Penske
1 : 18.1171
min
AUS
3.
Simon Pagenaud
Schmidt Motorsports
1 : 18.4307
min
F
4.
Justin Wilson
Dale Coyne
1 : 18.8698
min
GB
5.
Josef Newgarden
Fisher Racing
1 : 18.9022
min
USA
6.
Tristan Vautier
Schmidt Motorsports
1 : 19.0380
min
F
7.
Helio Castroneves
Team Penske
1 : 19.0288
min
BR
8.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 19.0367
min
USA
9.
Charlie Kimball
Novo Nordisk Ganassi
1 : 19.0523
min
USA
10.
Takuma Sato
Foyt Enterprises
1 : 19.2216
min
J
11.
James Hinchcliffe
Andretti Autosport
1 : 19.3182
min
CDN
12.
Graham Rahal
Rahal Letterman
1 : 22.2045
min
USA
13.
Luca Filippi
Herta Autosport
1 : 19.1242
min
I
14.
Tony Kanaan
KV Racing
1 : 19.3051
min
USA
15.
Oriol Servia
Panther Racing
1 : 18.8075
min
E
16.
Marco Andretti
Andretti Autosport
1 : 19.4738
min
USA
17.
Simona de Silvestro
KV Racing
1 : 18.9829
min
CH
18.
Ed Carpenter
Carpenter Racing
1 : 20.5694
min
USA
19.
Sebastian Saavedra
Dragon Racing
1 : 19.2440
min
CO
20.
Ernesto Viso
Andretti Autosport
1 : 16.3120
min
YV
21.
Stefan Wilson
Dale Coyne
1 : 20.1871
min
GB
22.
Sebastien Bourdais
Dragon Racing
0 : 00.0000
min
F
23.
James Jakes
Rahal Letterman
1 : 18.6398
min
GB
24.
Dario Franchitti
Target Chip Ganassi
1 : 18.6694
min
GB
Scott Dixon
BALTIMORE
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2013
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.