na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon
2010
Sezon 2010
+
--
1.
Catalunya
2.
Catalunya 2
3.
Monte Carlo
4.
Monte Carlo 2
5.
Istanbul
6.
Istanbul 2
7.
Valencia
8.
Valencia 2
9.
Silverstone
10.
Silverstone 2
11.
Hockenheim
12.
Hockenheim 2
13.
Hungaroring
14.
Hungaroring 2
15.
Spa
16.
Spa 2
17.
Monza
18.
Monza 2
19.
Yas Marina
20.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Silverstone
9. Silverstone
KWALIFIKACJE
Silverstone, Northampton
Długość: 5900 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Jules Bianchi
ART GrandPrix
1 : 39.189
min
F
2.
Pastor Maldonado
Rapax
1 : 39.325
min
YV
3.
Dani Clos
Racing Engineering
1 : 39.653
min
E
4.
Oliver Turvey
iSport International
1 : 39.701
min
GB
5.
Sam Bird
ART GrandPrix
1 : 39.756
min
GB
6.
Charles Pic
Arden
1 : 39.791
min
F
7.
Giedo van der Garde
Addax
1 : 39.809
min
NL
8.
Sergio Perez
Addax
1 : 39.894
min
MEX
9.
Davide Valsecchi
iSport International
1 : 39.901
min
I
10.
Jerome D'Ambrosio
DAMS
1 : 39.941
min
B
11.
Luca Filippi
SuperNova Int
1 : 39.984
min
I
12.
Christian Vietoris
Racing Engineering
1 : 39.423
min
D
13.
Giacomo Ricci
DPR
1 : 40.288
min
I
14.
Michael Herck
DPR
1 : 40.342
min
RO
15.
Marcus Ericsson
SuperNova Int
1 : 40.511
min
S
16.
Luiz Razia
Rapax
1 : 40.559
min
BR
17.
Alberto Valerio
Coloni
1 : 39.811
min
BR
18.
Adrian Zaugg
Trident Racing
1 : 40.812
min
ZA
19.
Max Chilton
Ocean RT
1 : 41.046
min
GB
20.
Rodolfo Gonzalez
Arden
1 : 41.344
min
YV
21.
Fabio Leimer
Ocean RT
1 : 41.548
min
CH
22.
Vladimir Arabadzhiev
Coloni
1 : 41.654
min
BG
23.
Johnny Cecotto Jr
Trident Racing
1 : 40.747
min
YV
24.
Ho-Ping Tung
DAMS
0 : 00.000
min
RC
Jules Bianchi
SILVERSTONE
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2010
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.