na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon
2010
Sezon 2010
+
--
1.
Catalunya
2.
Catalunya 2
3.
Monte Carlo
4.
Monte Carlo 2
5.
Istanbul
6.
Istanbul 2
7.
Valencia
8.
Valencia 2
9.
Silverstone
10.
Silverstone 2
11.
Hockenheim
12.
Hockenheim 2
13.
Hungaroring
14.
Hungaroring 2
15.
Spa
16.
Spa 2
17.
Monza
18.
Monza 2
19.
Yas Marina
20.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Monza
17. Monza
KWALIFIKACJE
Monza, Monza
Długość: 5793 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Jules Bianchi
ART GrandPrix
1 : 30.269
min
F
2.
Sam Bird
ART GrandPrix
1 : 30.311
min
GB
3.
Jerome D'Ambrosio
DAMS
1 : 30.366
min
B
4.
Oliver Turvey
iSport International
1 : 30.468
min
GB
5.
Alvaro Parente
Coloni
1 : 30.474
min
P
6.
Romain Grosjean
DAMS
1 : 30.542
min
F
7.
Sergio Perez
Addax
1 : 30.555
min
MEX
8.
Pastor Maldonado
Rapax
1 : 30.675
min
YV
9.
Dani Clos
Racing Engineering
1 : 30.682
min
E
10.
Christian Vietoris
Racing Engineering
1 : 30.687
min
D
11.
Luca Filippi
SuperNova Int
1 : 30.691
min
I
12.
Davide Valsecchi
iSport International
1 : 30.714
min
I
13.
Fabrizio Crestani
DPR
1 : 30.801
min
I
14.
Giedo van der Garde
Addax
1 : 30.894
min
NL
15.
Luiz Razia
Rapax
1 : 31.107
min
BR
16.
Charles Pic
Arden
1 : 31.131
min
F
17.
Adrian Zaugg
Trident Racing
1 : 31.246
min
ZA
18.
Fabio Leimer
Ocean RT
1 : 31.255
min
CH
19.
Marcus Ericsson
SuperNova Int
1 : 31.372
min
S
20.
Rodolfo Gonzalez
Arden
1 : 31.439
min
YV
21.
Michael Herck
DPR
1 : 31.458
min
RO
22.
Brendon Hartley
Coloni
1 : 31.601
min
NZ
23.
Max Chilton
Ocean RT
1 : 31.667
min
GB
24.
Edoardo Piscopo
Trident Racing
1 : 32.100
min
I
Nie startował w wyścigu:
20.
Rodolfo Gonzalez
Arden
1 : 31.439
min
Jules Bianchi
MONZA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2010
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.