na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon
2010
Sezon 2010
+
--
1.
Catalunya
2.
Catalunya 2
3.
Monte Carlo
4.
Monte Carlo 2
5.
Istanbul
6.
Istanbul 2
7.
Valencia
8.
Valencia 2
9.
Silverstone
10.
Silverstone 2
11.
Hockenheim
12.
Hockenheim 2
13.
Hungaroring
14.
Hungaroring 2
15.
Spa
16.
Spa 2
17.
Monza
18.
Monza 2
19.
Yas Marina
20.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Hungaroring
14. Hungaroring
KWALIFIKACJE
Hungaroring, Budapeszt
Długość: 4381 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Giacomo Ricci
DPR
0 : P8
min
I
2.
Michael Herck
DPR
0 : P7
min
RO
3.
Jerome D'Ambrosio
DAMS
0 : P6
min
B
4.
Giedo van der Garde
Addax
0 : P5
min
NL
5.
Oliver Turvey
iSport International
0 : P4
min
GB
6.
Sergio Perez
Addax
0 : P3
min
MEX
7.
Christian Vietoris
Racing Engineering
0 : P2
min
D
8.
Pastor Maldonado
Rapax
0 : P1
min
YV
9.
Davide Valsecchi
iSport International
0 : P9
min
I
10.
Luiz Razia
Rapax
0 : P10
min
BR
11.
Charles Pic
Arden
0 : P11
min
F
12.
Marcus Ericsson
SuperNova Int
0 : P12
min
S
13.
Sam Bird
ART GrandPrix
0 : P13
min
GB
14.
Luca Filippi
SuperNova Int
0 : P14
min
I
15.
Adrian Zaugg
Trident Racing
0 : P15
min
ZA
16.
Dani Clos
Racing Engineering
0 : P16
min
E
17.
Max Chilton
Ocean RT
0 : P17
min
GB
18.
Vladimir Arabadzhiev
Coloni
0 : P18
min
BG
19.
Alberto Valerio
Coloni
0 : P19
min
BR
20.
Fabio Leimer
Ocean RT
0 : P20
min
CH
21.
Johnny Cecotto Jr
Trident Racing
0 : P21
min
YV
22.
Rodolfo Gonzalez
Arden
0 : P22
min
YV
23.
Ho-Ping Tung
DAMS
0 : P23
min
RC
24.
Jules Bianchi
ART GrandPrix
0 : P24
min
F
Nie startował w wyścigu:
23.
Ho-Ping Tung
DAMS
0 : P23
min
24.
Jules Bianchi
ART GrandPrix
0 : P24
min
Giacomo Ricci
HUNGARORING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2010
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.