na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
F3 Open
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2009
Sezon 2009
+
--
1.
Catalunya
2.
Catalunya 2
3.
Spa
4.
Spa 2
5.
Monte Carlo
6.
Hungaroring
7.
Hungaroring 2
8.
Silverstone
9.
Silverstone 2
10.
LeMans
11.
LeMans 2
12.
Portimao
13.
Portimao 2
14.
Nürburgring
15.
Nürburgring 2
16.
Aragon
17.
Aragon 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Silverstone
8. Silverstone
KWALIFIKACJE
Silverstone, Northampton
Długość: 5140 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Bertrand Baguette
Draco Racing
1 : 33.920
min
B
2.
Marcos Martinez
Pons Racing
1 : 33.781
min
E
3.
Daniil Move
P1 Motorsport
1 : 33.732
min
RUS
4.
Fairuz Fauzy
Fortec
1 : 33.591
min
MAL
5.
Oliver Turvey
Carlin
1 : 33.501
min
GB
6.
Brendon Hartley
Tech1
1 : 33.426
min
NZ
7.
James Walker
P1 Motorsport
1 : 33.120
min
GB
8.
Charles Pic
Tech1
1 : 33.073
min
F
9.
Jaime Alguersuari
Carlin
1 : 33.971
min
E
10.
Adrian Valles
Espilon Euskadi
1 : 33.986
min
E
11.
Marco Barba
Draco Racing
1 : 34.107
min
E
12.
Greg Mansell
Ultimate
1 : 34.149
min
GB
13.
Jon Lancaster
Comtec
1 : 34.647
min
GB
14.
Adrian Zaugg
Interwetten.com
1 : 34.650
min
ZA
15.
Miguel Molina
Ultimate
1 : 34.671
min
E
16.
John Martin
Comtec
1 : 34.677
min
AUS
17.
Chris van der Drift
Espilon Euskadi
1 : 36.175
min
NZ
18.
Michael Herck
Interwetten.com
1 : 34.786
min
RO
19.
Federico Leo
Pons Racing
1 : 36.289
min
I
20.
Sten Pentus
Fortec
1 : 34.851
min
EST
21.
Filip Salaquarda
Prema Powerteam
1 : 36.342
min
CZ
22.
Pasquale di Sabatino
RC Motorsport
1 : 34.863
min
I
23.
Julian Leal
Prema Powerteam
1 : 36.345
min
CO
24.
Guillaume Moreau
SG Formula
1 : 35.083
min
F
25.
Anton Nebylitskiy
SG Formula
1 : 36.207
min
RUS
Bertrand Baguette
SILVERSTONE
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2009
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.