na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
F3 Open
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2009
Sezon 2009
+
--
1.
Catalunya
2.
Catalunya 2
3.
Spa
4.
Spa 2
5.
Monte Carlo
6.
Hungaroring
7.
Hungaroring 2
8.
Silverstone
9.
Silverstone 2
10.
LeMans
11.
LeMans 2
12.
Portimao
13.
Portimao 2
14.
Nürburgring
15.
Nürburgring 2
16.
Aragon
17.
Aragon 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Nürburgring
14. Nürburgring
KWALIFIKACJE
Nürburgring, Nürburg
Długość: 5148 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Daniil Move
P1 Motorsport
1 : 46.194
min
RUS
2.
Bertrand Baguette
Draco Racing
1 : 46.078
min
B
3.
Jon Lancaster
Comtec
1 : 46.040
min
GB
4.
James Walker
P1 Motorsport
1 : 45.874
min
GB
5.
Fairuz Fauzy
Fortec
1 : 45.779
min
MAL
6.
Oliver Turvey
Carlin
1 : 45.766
min
GB
7.
Charles Pic
Tech1
1 : 45.749
min
F
8.
Brendon Hartley
Tech1
1 : 45.581
min
NZ
9.
Sten Pentus
Fortec
1 : 46.312
min
EST
10.
Jaime Alguersuari
Carlin
1 : 46.321
min
E
11.
Guillaume Moreau
SG Formula
1 : 46.555
min
F
12.
Marcos Martinez
Pons Racing
1 : 46.580
min
E
13.
Federico Leo
Pons Racing
1 : 46.730
min
I
14.
John Martin
Comtec
1 : 47.117
min
AUS
15.
Filip Salaquarda
Prema Powerteam
1 : 46.895
min
CZ
16.
Salvador Duran
Interwetten.com
1 : 47.447
min
MEX
17.
Marco Barba
Draco Racing
1 : 46.905
min
E
18.
Pasquale di Sabatino
RC Motorsport
1 : 47.939
min
I
19.
Keisuke Kunimoto
Espilon Euskadi
1 : 46.988
min
J
20.
Chris van der Drift
Espilon Euskadi
1 : 48.077
min
NZ
21.
Mihai Marinescu
RC Motorsport
1 : 46.997
min
RO
22.
Anton Nebylitskiy
SG Formula
1 : 48.383
min
RUS
23.
Julian Leal
Prema Powerteam
1 : 47.914
min
CO
Nie startował w wyścigu:
16.
Salvador Duran
Interwetten.com
1 : 47.447
min
Daniil Move
NüRBURGRING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2009
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.