na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
Formuła 2
Formuła 3
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2020
Sezon 2020
+
--
1.
A1-Ring
2.
A1-Ring 2
3.
A1-Ring
4.
A1-Ring 2
5.
Hungaroring
6.
Hungaroring 2
7.
Silverstone
8.
Silverstone 2
9.
Silverstone 3
10.
Silverstone 4
11.
Catalunya
12.
Catalunya 2
13.
Spa
14.
Spa 2
15.
Monza
16.
Monza 2
17.
Mugello
18.
Mugello 2
19.
Soczi
20.
Soczi 2
21.
Bahrain
22.
Bahrain 2
23.
Bahrain 3
24.
Bahrain 4
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Silverstone
7. Silverstone
KWALIFIKACJE
Silverstone, Northampton
Długość: 5900 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Felipe Drugovich
MP Motorsport
1 : 39.527
min
BR
2.
Callum Ilott
Uni-Virtuosi
1 : 39.666
min
GB
3.
Mick Schumacher
Prema Powerteam
1 : 39.761
min
D
4.
Christian Lundgaard
ART GrandPrix
1 : 39.846
min
DK
5.
Nikita Mazepin
Hitech Grand Prix
1 : 39.963
min
RUS
6.
Jack Aitken
Campos GrandPrix
1 : 40.082
min
GB
7.
Jehan Daruvala
Carlin
1 : 40.140
min
IND
8.
Guanyu Zhou
Uni-Virtuosi
1 : 40.180
min
RC
9.
Yuki Tsunoda
Carlin
1 : 40.216
min
J
10.
Louis Deletraz
Charouz
1 : 40.324
min
CH
11.
Nobuharu Matsushita
MP Motorsport
1 : 40.347
min
J
12.
Daniel Ticktum
DAMS
1 : 40.396
min
GB
13.
Luca Ghiotto
Hitech Grand Prix
1 : 40.421
min
I
14.
Pedro Piquet
Charouz
1 : 40.443
min
BR
15.
Marcus Armstrong
ART GrandPrix
1 : 40.448
min
NZ
16.
Sean Gelael
DAMS
1 : 40.476
min
RI
17.
Marino Sato
Trident Racing
1 : 40.958
min
J
18.
Robert Shwartzman
Prema Powerteam
1 : 41.047
min
RUS
19.
Roy Nissany
Trident Racing
1 : 41.052
min
ISR
20.
Giuliano Alesi
BWT HWA Racelab
1 : 41.274
min
F
21.
Artem Markelov
BWT HWA Racelab
1 : 41.342
min
RUS
22.
Guilherme Samaia
Campos GrandPrix
1 : 42.204
min
BR
Felipe Drugovich
SILVERSTONE
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2020
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.