na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
Formuła 2
Formuła 3
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2020
Sezon 2020
+
--
1.
A1-Ring
2.
A1-Ring 2
3.
A1-Ring
4.
A1-Ring 2
5.
Hungaroring
6.
Hungaroring 2
7.
Silverstone
8.
Silverstone 2
9.
Silverstone 3
10.
Silverstone 4
11.
Catalunya
12.
Catalunya 2
13.
Spa
14.
Spa 2
15.
Monza
16.
Monza 2
17.
Mugello
18.
Mugello 2
19.
Soczi
20.
Soczi 2
21.
Bahrain
22.
Bahrain 2
23.
Bahrain 3
24.
Bahrain 4
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
A1-Ring
3. A1-Ring
KWALIFIKACJE
A1-Ring, Spielberg
Długość: 4326 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Yuki Tsunoda
Carlin
1 : 14.803
min
J
2.
Guanyu Zhou
Uni-Virtuosi
1 : 14.841
min
RC
3.
Callum Ilott
Uni-Virtuosi
1 : 14.888
min
GB
4.
Luca Ghiotto
Hitech Grand Prix
1 : 14.974
min
I
5.
Jack Aitken
Campos GrandPrix
1 : 14.976
min
GB
6.
Robert Shwartzman
Prema Powerteam
1 : 14.978
min
RUS
7.
Jehan Daruvala
Carlin
1 : 15.063
min
IND
8.
Christian Lundgaard
ART GrandPrix
1 : 15.099
min
DK
9.
Mick Schumacher
Prema Powerteam
1 : 15.141
min
D
10.
Felipe Drugovich
MP Motorsport
1 : 15.189
min
BR
11.
Marino Sato
Trident Racing
1 : 15.230
min
J
12.
Marcus Armstrong
ART GrandPrix
1 : 15.265
min
NZ
13.
Roy Nissany
Trident Racing
1 : 15.274
min
ISR
14.
Nobuharu Matsushita
MP Motorsport
1 : 15.304
min
J
15.
Daniel Ticktum
DAMS
1 : 15.305
min
GB
16.
Sean Gelael
DAMS
1 : 15.332
min
RI
17.
Nikita Mazepin
Hitech Grand Prix
1 : 15.528
min
RUS
18.
Pedro Piquet
Charouz
1 : 15.399
min
BR
19.
Louis Deletraz
Charouz
1 : 15.490
min
CH
20.
Artem Markelov
BWT HWA Racelab
1 : 15.681
min
RUS
21.
Giuliano Alesi
BWT HWA Racelab
1 : 15.721
min
F
22.
Guilherme Samaia
Campos GrandPrix
1 : 16.287
min
BR
Nie startował w wyścigu:
20.
Artem Markelov
BWT HWA Racelab
1 : 15.681
min
Yuki Tsunoda
A1-RING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2020
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.