na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
Formuła 2
Formuła 3
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2020
Sezon 2020
+
--
1.
A1-Ring
2.
A1-Ring 2
3.
A1-Ring
4.
A1-Ring 2
5.
Hungaroring
6.
Hungaroring 2
7.
Silverstone
8.
Silverstone 2
9.
Silverstone 3
10.
Silverstone 4
11.
Catalunya
12.
Catalunya 2
13.
Spa
14.
Spa 2
15.
Monza
16.
Monza 2
17.
Mugello
18.
Mugello 2
19.
Soczi
20.
Soczi 2
21.
Bahrain
22.
Bahrain 2
23.
Bahrain 3
24.
Bahrain 4
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
A1-Ring
1. A1-Ring
KWALIFIKACJE
A1-Ring, Spielberg
Długość: 4326 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Guanyu Zhou
Uni-Virtuosi
1 : 14.416
min
RC
2.
Felipe Drugovich
MP Motorsport
1 : 14.880
min
BR
3.
Callum Ilott
Uni-Virtuosi
1 : 14.884
min
GB
4.
Christian Lundgaard
ART GrandPrix
1 : 14.922
min
DK
5.
Mick Schumacher
Prema Powerteam
1 : 14.952
min
D
6.
Jehan Daruvala
Carlin
1 : 15.028
min
IND
7.
Luca Ghiotto
Hitech Grand Prix
1 : 15.044
min
I
8.
Robert Shwartzman
Prema Powerteam
1 : 15.051
min
RUS
9.
Daniel Ticktum
DAMS
1 : 15.128
min
GB
10.
Louis Deletraz
Charouz
1 : 15.151
min
CH
11.
Nikita Mazepin
Hitech Grand Prix
1 : 15.152
min
RUS
12.
Yuki Tsunoda
Carlin
1 : 15.157
min
J
13.
Marcus Armstrong
ART GrandPrix
1 : 15.208
min
NZ
14.
Jack Aitken
Campos GrandPrix
1 : 15.264
min
GB
15.
Pedro Piquet
Charouz
1 : 15.376
min
BR
16.
Roy Nissany
Trident Racing
1 : 15.457
min
ISR
17.
Sean Gelael
DAMS
1 : 15.604
min
RI
18.
Giuliano Alesi
BWT HWA Racelab
1 : 15.688
min
F
19.
Guilherme Samaia
Campos GrandPrix
1 : 15.703
min
BR
20.
Artem Markelov
BWT HWA Racelab
1 : 15.746
min
RUS
21.
Nobuharu Matsushita
MP Motorsport
1 : 15.897
min
J
22.
Marino Sato
Trident Racing
1 : 16.011
min
J
Nie startował w wyścigu:
7.
Luca Ghiotto
Hitech Grand Prix
1 : 15.044
min
Guanyu Zhou
A1-RING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2020
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.