na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon 2018
Sezon 2018
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Phoenix
3.
Long Beach
4.
Barber Circuit
5.
Indianapolis
6.
Indianapolis
7.
Detroit
8.
Detroit 2
9.
Fort Worth
10.
Elkhart Lake
11.
Newton
12.
Toronto
13.
Lexington
14.
Pocono
15.
Gateway
16.
Portland
17.
Sonoma
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Zwycięzcy
Sebastien Bourdais
Dale Coyne
110
2:17:48.4954
138
.6 km/h
Josef Newgarden
Team Penske
250
1:44:00.3552
236
.0 km/h
Alexander Rossi
Andretti Autosport
85
1:53:15.2434
142
.6 km/h
Josef Newgarden
Team Penske
82
2:01:14.4486
149
.5 km/h
Will Power
Team Penske
85
1:49:46.1935
194
.7 km/h
Will Power
Team Penske
200
2:59:42.6365
268
.6 km/h
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
70
1:39:24.6189
140
.7 km/h
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
70
1:33:50.5784
149
.0 km/h
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
248
2:00:53.2155
288
.1 km/h
Josef Newgarden
Team Penske
55
1:40:16.4165
214
.3 km/h
James Hinchcliffe
Schmidt Motorsports
300
1:47:32.4666
240
.6 km/h
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
85
1:37:00.3100
148
.4 km/h
Alexander Rossi
Andretti Autosport
90
1:44:15.2137
188
.1 km/h
Alexander Rossi
Andretti Autosport
200
2:36:49.1128
306
.4 km/h
Will Power
Team Penske
248
1:59:30.1972
249
.2 km/h
Takuma Sato
Rahal Letterman
105
2:00:09.7537
165
.6 km/h
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
85
2:02:19.1667
169
.0 km/h
Zwycięzcy
|
Pole Position
|
Rekord wyścigu
|
Terminarz
2018
Ilość zwycięstw
wiek
3 x
Scott Dixon
38 lat
3 x
Will Power
37 lat
3 x
Josef Newgarden
27 lat
3 x
Alexander Rossi
27 lat
2 x
Ryan Hunter-Reay
37 lat
1 x
Takuma Sato
41 lat
1 x
Sebastien Bourdais
39 lat
1 x
James Hinchcliffe
31 lat
Irl PRZEGLĄD 2018
Irl WYŚCIGI 2018
Irl KIEROWCY 2018
Irl ZESPOŁY 2018
Irl KLASYFIKACJA 2018
TABELA WYNIKÓW 2018
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.