na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon 2017
Sezon 2017
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Long Beach
3.
Barber Circuit
4.
Phoenix
5.
Indianapolis
6.
Indianapolis
7.
Detroit
8.
Detroit 2
9.
Fort Worth
10.
Elkhart Lake
11.
Newton
12.
Toronto
13.
Lexington
14.
Pocono
15.
Gateway
16.
Watkins Glen
17.
Sonoma
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Zwycięzcy
Sebastien Bourdais
Dale Coyne
110
2:04:32.4153
153
.4 km/h
James Hinchcliffe
Schmidt Motorsports
85
1:50:28.9818
146
.1 km/h
Josef Newgarden
Team Penske
90
1:54:08.7076
174
.3 km/h
Simon Pagenaud
Team Penske
250
1:46:24.9473
230
.7 km/h
Will Power
Team Penske
85
1:42:57.6108
207
.6 km/h
Takuma Sato
Andretti Autosport
200
3:13:03.3584
250
.0 km/h
Graham Rahal
Rahal Letterman
70
1:35:48.7028
146
.0 km/h
Graham Rahal
Rahal Letterman
70
1:33:36.3769
149
.4 km/h
Will Power
Team Penske
248
2:32:31.0118
228
.3 km/h
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
55
1:47:18.9870
200
.2 km/h
Helio Castroneves
Team Penske
300
1:55:11.2807
224
.7 km/h
Josef Newgarden
Team Penske
85
1:35:05.3522
151
.4 km/h
Josef Newgarden
Team Penske
90
1:46:19.5989
184
.5 km/h
Will Power
Team Penske
200
2:43:16.6005
294
.3 km/h
Josef Newgarden
Team Penske
248
2:13:22.0358
223
.3 km/h
Alexander Rossi
Herta Autosport
60
1:42:03.9024
0
. km/h
Simon Pagenaud
Team Penske
85
1:55:52.6840
178
.4 km/h
Zwycięzcy
|
Pole Position
|
Rekord wyścigu
|
Terminarz
2017
Ilość zwycięstw
wiek
4 x
Josef Newgarden
26 lat
3 x
Will Power
36 lat
2 x
Simon Pagenaud
33 lata
2 x
Graham Rahal
28 lat
1 x
Helio Castroneves
42 lata
1 x
Takuma Sato
40 lat
1 x
Sebastien Bourdais
38 lat
1 x
Scott Dixon
37 lat
1 x
James Hinchcliffe
30 lat
1 x
Alexander Rossi
26 lat
Irl PRZEGLĄD 2017
Irl WYŚCIGI 2017
Irl KIEROWCY 2017
Irl ZESPOŁY 2017
Irl KLASYFIKACJA 2017
TABELA WYNIKÓW 2017
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2010
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.